Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

36 év

>> 2012. március 2., péntek

Bizonyos megközlítésben egy emberöltő, más megközelítésben is már majd' egy fél... És bár hihetetlen, de ennyi voltam tavaly novemberben. És ma rájöttem, hogy még oldalt sem készítettem róla. Na, nem, mintha zavarna a korom, sosem érdekelt. Nem szeretnék egy nappal sem fiatalabb lenni, és igenis, szeretem, hogy már ennyi idős vagyok.
Tegnap este, amikor megláttam, hogy Anna egy szülinapi készletet küldött, már tudtam, hogy ezt az eseményt fogom megörökíteni. Aztán persze rájöttem, hogy ezek a színek talán túl élénkek, túl harsányak nekem, de aztán meg azt gondoltam, hogy ha jóval visszafogottabb vagyok is, azért azt mindenképpen kifejezik, hogy vidám dolognak tartom még mindig a születésnapomat.

Egy Eminescu vers részletét tettem még rá az oldalra:


A tegnapokkal fogy az élet,
A holnapokkal egyre nő,
S szemedben mégis mindörökké
A mának arca tűn elő.

(...)

Ezért, ha illan ez az év is,
S a múltba mállva szétomolt,
Lelkedben ott a kincs örökre,
Amely valaha benne volt.
És akkor mutatom is az oldalt:

:::credits:::

2 megjegyzés:

Margó 2012. március 2. 9:49  

Esztikém, nincs is baj az éveivel az embernek, én is mindig szeretem azt, amelyiket éppen megélem! Csak ne szaladnának, jó lenne időnként kicsit úgy benne elidőzni, persze, a pillanatot választhassuk ki magunknak!:-))))
Máris kezdem az inspirálódást a novemberi hatvanadikra!! azért majd előtte szólok Neked, hogy két oldalt alkoss, egyet magadnak, egyet nekem:-)))))) Legyen szép napod!:-) Az oldalad pedig viszem magammal:-)

Rucola Designs 2012. március 2. 18:29  

Margónak minden szava arany - szokás szerint! Imádom a színes oldalaidat is, legyen minden napod boldog!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP