Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Love Is All You Need...

>> 2012. február 22., szerda

Már nagyon rég készült rólunk családi fotó, így januárban rávettem kicsiny családomat, hogy csináljunk egy párat. Mivel a gyerekek épp nagy lufizásban voltak, így kevés olyan fotó lett, amin mind a négyen látszunk, de azért találtam egyet, amit mindenképpen fel akartam használni.
Hiányoznak már a színek, így kapóra jött Anna új készlete, és a hozzá kapcsolódó kártyái, amik mától kaphatóak. És persze rákerült az oldalamra az a fotó is, amit már az előző oldalamon is feldolgoztam.

::: credits :::




További színes hetet mindenkinek!
Eszti


2 megjegyzés:

ziti 2012. február 22. 16:24  

Nekem is hiányoztak már ezek a színek - na nem a te oldalaidról ;)

Unknown 2012. február 22. 17:07  

what a beautiful family you are!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP