Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Örökös körforgás

>> 2012. március 27., kedd

Az úgy volt, hogy...
Először is végre sikerült újra találkoznom Ildivel a múlt héten, aki hozta megmutatni két újabb fotókönyvét, amit még nem láttam. Amúgy is nagyon szeretem az oldalait, de el kell mondjam, hogy nyomtatva még sokkal szebbek/hatásosabbak, mint a képernyőn át.
Aztán délután volt időm szörfölgetni kicsit a blogokon (no, igen, a munkás hétköznapokon erre nem nagyon van időm...) és Ildi készlete (Equinox) nagyon megtetszett. De ez a stílus alapvetően nem áll közel hozzám.
Igen ám, csakhogy megláttam Margó belőle készített oldalát (ezt itt) és rájöttem, hogy nekem ezzel a készlettel alkotnom kell. Szóval kiléptem megint a komfortzónámból, és ez az oldal született belőle:

:::credits:::



És mutatom a készletet és az inspiráló oldalt is:
Equinox by Kovaxka

page by Margó

6 megjegyzés:

Margó 2012. március 27. 7:43  

Esztikém, most jöttem az Oscraps galériájából:-) ... és ott csodáltam az új oldalad, amely megérintett! ... és most ... köszönöm ... Neked és Ildinek is!

Rucola Designs 2012. március 27. 9:49  

Hogy én titeket mennyire imádlak! :)

kreatívhit 2012. március 27. 10:11  

Még jó hogy kiléptél.

evadraga 2012. március 27. 17:06  

Imádom, ahogy kilépsz! :))
Ez az oldal valami frenetikus Tőled! és különleges, és varázslatos.

szrjudit 2012. március 28. 0:23  

Rám is nagyon hatott Margó oldala, abszolút megértem, hogy megfogott téged. Csodálatos a te olvasatodban is Ildi készlete, nagyon tetszik az oldalad! És bizony milyen izgalmas néha kilépni a komfortzónából, én ma ugyanilyen céllal vettem 2 Didót ;)

Janka 2012. március 28. 7:35  

fantasztikus lett! mindent annyira jól a magad képére tudsz formálni!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP