Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

May 2012 Artisan Notebook

>> 2012. május 2., szerda

Tegnap megjelent az Artisan Notebook májusi száma:

Bővebben itt olvashatsz róla
107 oldalnyi inspirácó-gyűjtemény, remek ingyenes készletekkel. Mutatom is őket:


És hoztam is két oldalt. Az elsőt a májusi Guild Kit-tel készítettem, Anna template-jének felhasználásával:
:::credits:::


A második oldalt pedig Dee Bee Designs ajándék készletével, szinte Anna sablonjával (kezdek belejönni a sablonnal alkotásba is...):


:::credits:::


További szép hetet mindenkinek!
Jövök még majd mindenféle hírekkel (magyar vonatkozásúval is) Anna háza tájáról...
Eszti


3 megjegyzés:

evadraga 2012. május 2. 16:06  

Odáig vagyok a munkáidért Eszti!

Margó 2012. május 4. 19:50  

Az oldalaid ismét mesések!:-)

Katie 2012. május 6. 12:14  

Gyönyörű, inspiráló oldalak!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP