Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Cseresznye

>> 2009. július 7., kedd



A PS Image>Adjustments>Selective Color... eszközét szerettem volna kicsit jobban megismerni, amikor ráakadtam egy tutorialra, hogy hogyan színezzünk fekete-fehér fotót. Persze egyből ki is kellett próbálnom. Igazán jó fényképet nem sikerült találnom hozzá - egy színes katicát képzeltem el Beni fekete-fehér kezén, de sajnos nem volt elég éles a fotó... Így ez a cseresznyés lett.
Ahogy alakítgattam a képet, valahogy egyre inkább eltolódtam a fekete-piros színkombináció felé, amihez szerintem Osli képének is köze volt, mert ott nagyon megtetszett ez a párosítás. :)
Hogy a fénykép végül hogy lett ilyen, a következő bejegyzésben leírom. A háttér egy egyszerű fekete lap, amit textúráztam (Stucco 2). Erre került rá - új rétegre - a piros ecset (Old paper brushes by Annette29), ami szintén textúrázva lett (Lines).
Betűtípusok: cím - Curlz MT, történet - ValentinaJF.
És a történet, mert ebben a méretben sajnos nem olvasható:
Amikor Hévízen voltunk ebben az évben, pont akkor érett a cseresznye. Egész álló nap kinn voltál a kertben, és gyümölcsön kívül szinte semmit nem ettél. Hazajövetelünkkor apa még szedett egy szatyorral belőle. És mivel nagy meleg volt, levette a polárját.Ami ott maradt a fa alatt. Zsebében a lakáskulcsunkkal. Mindez persze már csak akkor tudatosult bennünk, amikor leparkoltunk a ház előtt. Flóciszkának van kulcsa, de ő meg épp otthon volt Mamalilánál. Így hát meglátogattunk Pista papát Vörösváron. Szerencsénkre Ági mama kulcsa is ott maradt, így nem kellett megvárnunk, amíg este visszaér Hévízrol ő is... Fellélegeztünk, amikor végre bejutottunk, és természetesen te egyből cseresznyét akartál enni. És olyan jókedved lett neked is a hazatéréstől, hogy még azt is elviselted, hogy apa a füledre akassza a cseresznyét. Ez ennek a fényképnek a története...

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Osli 2009. július 7. 8:22  

nagyon kis vicces lett :) tetszik a történet is.
És külön köszönet, hogy belinkelted az oldalam :)

Eszter(beszteri) 2009. július 7. 14:36  

Köszönöm! És természetes, hogy belinkeltem az oldalad. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP