Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Etetésre várva

>> 2009. július 4., szombat



Megszenvedtem ezzel a képpel, és igazából nem is teljesen vagyok elégedett, de ebben az állapotában már vállalhatónak tartom, és egyelőre úgysem sikerülne már ennél jobbra, annyira belém égett.
Sajnos a fotó nagyon rossz minőségű volt - nem a legjobb a gépem, és elég rosszak voltak a fényviszonyok, amikor csináltam. Viszont annyira megmaradt bennem ez a pillanat, ahogy ott ültek, komolyan, és várták a kaját, hogy mindenképp meg kellett örökítenem.
És a Cewe oldalán pont most olvastam egy cikket a Képregényről. Szerencsére ezzel olyan állapotba került a fotó, ami már élvezhető. (Egyedül az utolsó lépést hagytam ki, amúgy mindent úgy csináltam, ahogy ott le van írva.)
A háttér két színét elválasztó(összekötő?!) kék szalag ecsettel készült (Ribbons Revolution Brushes by Rozairo).
Ebben a felbontásban a szöveg nem nagyon olvasható, így bemásolom:
Sajnos a lakásunkban elég kicsi a konyha, így az étkezések a szobában zajlanak. És ha Julcsánkat etetem, akkor természetesen Beni sem akar kimaradni semmi jóból, így arra vár, hogy neki is én adjam a szájába a falatot. Szóval mindenki türelmesen vár a sorára...


Most nézem, hogy ebben a felbontásban nem igazán szép a kép, így belinkelek egy nagyobbat is. (kép)
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Osli 2009. július 5. 10:05  

Édes kis történet! Nagyon aranyosak :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP