Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Jessica Sprague

>> 2009. július 7., kedd

Rainbow blogjában olvastam erről az oldalról, és egy kincsesbánya. Mielőtt elfelejteném, inkább nyomot hagyok róla... :)
http://www.jessicasprague.com/

2 megjegyzés:

eagleszem 2009. július 14. 11:06  

Nagy-nagy gratula a nyereményedhez!
Úgy örültem, hogy te nyertél!

csuti 2009. július 15. 5:58  

Köszi az ajánlót, már szét is néztem ott.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP