Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Nyertem!

>> 2009. július 19., vasárnap

Paperfellow: A parton c. digikitjéből készítettem ezt a képet, és a scrap.hu-n engem választottak ki nyertesnek! :) El sem tudom mondani, milyen jó érzés! :) (És közben azért egy kis félelem is van bennem, hisz majd én készíthetem el a következő készlettel a bemutató oldalt/oldalakat.) Még mindig nem hiszem el. Köszönöm! :)
És köszönöm Eagleszemnek, hogy felhívta rá a figyelmemet! Mert észre sem vettem volna, ha ő nem kommentel nekem az előző bejegyzéshez! :)

2 megjegyzés:

csuti 2009. július 20. 6:05  

Szívből gratulálok Neked!

Osli 2009. július 20. 10:37  

Gratulálok én is. Jó alkotást az új készlettel!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP