Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Júliára várva

>> 2009. július 21., kedd



Szrjuditnál olvastam egy kihívásról - amiről ugyan már jócskán lemaradtam, de annyira tetszett, és olyan jó kis wordartok voltak hozzá, hogy mégis csináltam egy oldalt. Ez a kép még Julcsikával a pocakban készült (a 1point4 Stúdióban), és már nagyon régóta akartam vele valamit kezdeni. És Agnieszka-nál nagyon jó kis wordart freebie-t találtam a témában.
Ahogy nézegettem a képet, eszembe ötlött egy tutorial, ami nagyon tetszett. Az átalakítást eszerint végeztem el, igaz, végső lépésként nem az ott megadott képet használtam, hanem az sxc.hu-n találtam ezt a színes vízfestékes képet. (Amúgy az oldalt mindenkinek ajánlom, nagyon jó dolgokat lehet rajta találni.)
Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Osli 2009. július 21. 22:17  

ez nekem annyira tetszik. csodaszép a kép módosítása, és nagyon bensőséges lett az oldal is.

LaceE 2009. július 21. 23:10  

Tényleg csodaszép lett :) Nagyon ügyes vagy :) Kár hogy lemaradtál a kihívásról. Esélyes oldal lett volna :)

Eszter(beszteri) 2009. július 21. 23:39  

De aranyosak vagytok! Köszönöm! :)

Anikó 2009. július 22. 9:04  

Egy kis díj neked, nézz be hozzám!

Kriszta (hozak) 2009. július 22. 11:52  

Nagyon tetszik amit készítettél.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP