Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Esküvői lap

>> 2009. július 24., péntek



Egy kedves egyetemi barátomnak lesz az esküvője. Sajnos elég messze, és a két gyerekkel nem merünk vállalkozni az útra (Julcsánk mostanában éli anyás korszakát, és nehezebben viseli a környezetváltozásokat, mint annak idején Beni). Így egy lapot készítettem nekik. (Janka elrendezésétől nem tudtam szabadulni, annyira szép oldalt csinált...)

Felhasznált anyagok:
Dido - Feel the Line template
Zalinka and Dallien - Sweet magnolia

Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Osli 2009. július 24. 19:15  

ez nekem nagyon tetszik. elegáns színeket használtál, és a hullámok meg modernné teszik

Kriszta (hozak) 2009. július 24. 21:54  

Nekem is az jutott rőla eszembe, hogy klasszikusan modern. és persze gyönyörű!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP