Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Elengedlek

>> 2009. szeptember 2., szerda


Papier{Pieces}: MultiCP
ecset: serenityone_hearts
font: ValentinaJF

Beni most megy óvodába. Lassacskán 3,5 éve, hogy nap mint nap együtt vagyok vele, így kicsit "megvisel" az elválás. Persze tudom, hogy ez a dolgok természetes rendje, és nem is akarok ellenállni neki, de lelkizős alkat vagyok, így nekem is fel kell dolgoznom, hogy telik az idő. Az oldal elkészítése sokat segített benne. Igazából kb. fél óra alatt megvolt, aztán több órát töltöttem azzal, hogy díszítgessem. De sehogy sem tetszett, maradt az eredeti verzió. Szóval ez a képem sem bővelkedik kiegészítőkben... :)
Az idézet pedig innen származik: http://ujkorklub.shp.hu/hpc/web.php?a=ujkorklub&o=az_elengedes_muveszete_iEOl
Posted by Picasa

6 megjegyzés:

LaceE 2009. szeptember 3. 0:09  

Egyszerűen csodás ez az oldal :) Nekem nincs gyerekem, de megértem amit érzel.

szrjudit 2009. szeptember 3. 0:43  

Imádom, tökéletes oldal, semmi nem hiányzik róla, hidd el, ilyen oldalak is kellenek, ez most a kedvencem tőled! :)

T 2009. szeptember 3. 7:35  

Gratula!! és az oldal gyönyörűséges!!! csinálj még hasonlókat!!!

Kata 2009. szeptember 3. 8:26  

Abszolút érzem, amit érzel. Nekünk még van három hónapunk addig, de egyszer már átéltem a kislányommal. Nagyon tetszik, hogy oldalba foglaltad, tényleg segíthet feldolgozni.

Timi 2009. szeptember 3. 8:57  

Szerintem ez így szép ahogy van.
És az érzés csak először rossz. Majd később megszokod.Ahogy okosodik napról- napra és új barátokat szerez, már neked sem lesz rossz érzés.
Fel a fejjel:-)))

Sztrega 2009. szeptember 5. 18:34  

Csodaszép lett az oldal! Tényleg szívszorító érzés lehet. Ahogy az oldalt nézem, azt várom mikor néz vissza. Nagyon tetszik!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP