Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Nyertem!

>> 2009. szeptember 2., szerda

Most olvastam Sabee levelét, hogy én nyertem a scrapbook.hu Friends Forever kihívását (ezzel a képpel)! Annyira boldog vagyok. Már csak azért is, mert nem sorsolással választottak ki. Egyáltalán nem reménykedtem benne. Sőt, a többi kép mellett úgy gondoltam, hogy semmi esélyem sincs. És most annyira örülök. Megyek is nézelődni, hogy mi szépet válasszak.
Itt is köszönöm Jankának és Sabee-nak a csodás készletet, a játékot, és azt, hogy engem választottak!

8 megjegyzés:

Secima 2009. szeptember 2. 23:32  

Gratulálok! Nagyon szép oldalt készítettél. Igazán megérdemelted, hogy nyerjél. :))))

LaceE 2009. szeptember 3. 0:08  

Én is gratulálok. Tényleg szuper az oldalad :)

szrjudit 2009. szeptember 3. 0:41  

Teljesen megérdemelt győzelem, gratulálok!!!

Timi 2009. szeptember 3. 8:54  

Gratulálok. Megérdemelted:-)

eagleszem 2009. szeptember 3. 9:31  

Ismételten gratulálok! Bár most nem én voltam az első:D

Eszter(beszteri) 2009. szeptember 3. 9:40  

Köszönöm mindenkinek! :) Aranyosak vagytok!

Adélka 2009. szeptember 3. 9:41  

Az oldal jol sikerült, ezért megérdemelted, hogy te nyerj! Gratula, szép munka!!:)

Unknown 2009. szeptember 3. 11:40  

Itt is gratulálok! :))

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP