Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Flóra

>> 2009. szeptember 3., csütörtök

FanetteDesign_WaitForTheSunrise
Janka&Sabee Friends Forever

A Cewe 16. heti kihívására készült a kép. A megkötés annyi volt, hogy a téma egy portré legyen, ami legalább a felét foglalja el az oldalnak. A húgomról már régóta készülök oldalt készíteni, a fotó is megvolt, sőt, az átalakítást is megcsináltam egy tutorial alapján. De aztán valahogy nem csináltam tovább. Most elővettem.
Próbáltam egy készletből dolgozni, és kicsit pakolgatni. Így sikerült. Egész jónak tartom, persze még nem az igazi. De önmagamhoz képest nagy haladás, hogy egy oldalon ennyi kiegészítő van, ráadásul úgy, hogy nem más oldalát lifteltem...

Posted by Picasa

3 megjegyzés:

altalena 2009. szeptember 3. 21:08  

Hogy nekem ez most mekkora kedvencem lett! Tökéletes a fotómanipuláció... hű annyira tetszik! IMÁDOM!

LaceE 2009. szeptember 3. 21:23  

Hejj, ez aztán csudaszép lett. Gratulálok :)

csuti 2009. szeptember 4. 5:42  

Hát ez nekem nagyon tetszik! És is nekiültem már megcsinálni a kihívást, de valahogy nem boldogulok:-(

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP