Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Őszi énem

>> 2009. október 3., szombat


Altalena - B4S 2009 Autumn freebie

A B4S lelkes csapata újabb kihívást indított, amihez 4 freebie készlet is tartozik. Ezekkel kell oldalakat alkotni. Csütörtöktől kezdve minden nap le lehet tölteni egyet (aki még nem tette meg, siessen, mert fantasztikusak!). Annyira tetszenek a készletek, hogy úgy döntöttem, hogy mindenkiével készítek egy-egy oldalt! Lányok! Itt is nagyon-nagyon köszönöm nektek!
Elsőként Altalena freebie-jével készültem el. Hát ilyen voltam tavaly ősszel, a pocakomban Julcsikával - bár a képen nem látszik, már a 7. hónapban jártam... :) A fotó szintén a 1point4 Fotóstúdióban készült.
Posted by Picasa

5 megjegyzés:

Osli 2009. október 3. 19:12  

hihetetlenül jó lett az oldalad!

altalena 2009. október 3. 19:59  

Fantasztikus ez a térhatás!! Nagyon ügyes vagy!Irtóra tetszik.
Csak megsúgom, hogy Csuti elemeit is felhasználtad az oldalhoz:D

Eszter(beszteri) 2009. október 3. 20:09  

Altalena! Válaszoltam a blogodon is, de itt is írom, hogy csak a te készleted elemei vannak az oldalon. A tök a fotó része... :) :) :)

csuti 2009. október 3. 20:53  

De klassz! Nagyon tetszik az oldalad!

altalena 2009. október 3. 21:00  

Óh bocsi Eszter, na jól fére néztem... de akkor is gyönyörű az oldal:D puszi

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP