Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Szeretem az őszt

>> 2009. október 4., vasárnap


csuti_B4S_2009Autumn

A B4S freebie-k következő részletének feldolgozása. Amikor megláttam Csuti készletét, rögtön tudtam, hogy milyen oldalt akarok belőle csinálni. Na, egyáltalán nem ilyet, mint ami lett. A gesztenyék miatt egyből a múltkori gesztenyézésünk ugrott be, és abból akartam oldalt csinálni. Aztán megtaláltam ezt a képet magamról. Petőfi Sándor verse pedig már a Cewe kihívás óta ott motoszkál a fejemben:
Itt van az ősz, itt van ujra,
S szép, mint mindig, énnekem.
Tudja isten, hogy mi okból
Szeretem? de szeretem.
És ez tényleg így van! Szóval egy újabb oldal rólam...
Judit készletéhez már tényleg a gyerekeket képzelem el, aztán majd meglátjuk... :D
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

csuti 2009. október 5. 20:54  

Ó, nagyon szép lett az oldalad. De szép ez a fotó! Köszi, hogy használtad a készletem!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP