Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Esernyős

>> 2009. október 6., kedd


LilyDesigns_Elf_freebie
LilyDesigns Little Bird Freebie
CAJ.SCR.FR KIT LE TEMPS QUI PASSE
galiscrap_puretendresse


[GSO - DST]

Egy avatart szerettem volna csinálni magamról. Miért is nem vagyok meglepve, hogy végül nem sikerült...?! De azért nem vagyok elégedetlen, mert amit csináltam, azért nagyon tetszik.
Az idézet, ha nem lenne olvasható:
“Amit magadról gondolsz, hozzád tartozik; amit másokról gondolsz, az is hozzád tartozik. Amit rólad gondolnak, azzal semmi dolgod, ha meg akarod őrizni lelked békéjét.” (Tatiosz)


Posted by Picasa

4 megjegyzés:

Kriszta 2009. október 7. 7:45  

Ez rám is jellemző, már mint hogy nem mindig az lesz az eredmény amiért elkezdtem. Gyönyörű lett ez az oldalad is. Nem is olyan baj, hogy elkanyarodtál az eredeti elképzelésedtől :) Az idézet is nagyon bejön és mennyire igaz. Bár, ha mások jót gondolnak az ember lányáról az azért simogatja az önbizalmát. :)

T 2009. október 7. 8:00  

gyönyörűséges oldal lett!! talán egyszer én is megpróbálkozom hasonlóval, de még nem jött el az idő hozzá!! készíts még!!! további szép nappot!!!

Timi 2009. október 7. 16:33  

Nagyon nagyon tetszik az idézet. Talán nekem is be kéne tartanom az utolsó részt és nyugodtabb lennék.
Tetszik az oldal. Egyszerű és kellemes. Gratulálok hozzá.

Kriszta 2009. október 8. 7:02  

Ha nem jártál még az A.B Designs- nál akkor most kukancs be, mert meglepi vár rád. :) Gratulálok hozzá. Irigykedem ám. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP