Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Ricsi - Tincinek

>> 2009. október 8., csütörtök


paper - papierpieces
photomask - KPetriet Color Challenge 2 May 2009
collab_pink_romantic
brushes: __Urban_Brushes_2___by_Rawox, cos-alphabet
fonts: Basic Font, Rough_Typewriter


Secima Adott fotó játékán eléggé lemaradásban vagyok. Nem is tudom, hogy most épp kinek a fényképénél tartunk. Én most Tinci fotóját foglaltam oldalba. Nehéz dolgom volt a képpel, mert láttam Altalena oldalát, amibe beleszerettem. Úgyhogy jó ideig elkerültem a képet, hogy ne befolyásoljon. Mostanra éreztem magam késznek arra, hogy én is belevágjak.
Megint egy minimál sikeredett belőle. Próbáltam egy férfias oldalt összehozni a fiatalemberről. Aztán eszembe jutott ez az LGT-szám, és meg is csináltam a wa-t. A többi díszítést már ehhez kellett igazítanom. Így sikerült. Tinci! Ha olvasod, fogadd szeretettel! Remélem, tetszik! (Bár a te stílusodtól kicsit távol áll. :) )
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

altalena 2009. október 9. 7:22  

Ó én imáddommmm! Tetszik az egész úgy ahogy van! Tökéletes:D

Osli 2009. október 9. 9:40  

Nagyon érdekes lett, ezekkel a háttérrel egybeolvadó elemekkel. Nekem is nagyon teszik. Az is jó, amit a fotóval csináltál.

Kriszta 2009. október 9. 13:11  

Fú ez nagyon jó lett.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP