Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Júlia születése - update

>> 2009. október 9., péntek


A. B. Designs - Chocolate and Berry

Módosítottam az eredeti képet, valahogy úgy érzem most, hogy a kevesebb több. De kíváncsi lennék a véleményetekre, hogy szerintetek melyik a jobb. Ha van egy kis időd, kérlek hagyj egy kommentet! Előre is köszönöm!
Posted by Picasa

6 megjegyzés:

altalena 2009. október 9. 11:49  

Igeeen, ez sokkal jobb! Teljesen meghatódtam, hüp hüp... gyönyörű amit írtál!
Szerintem is ez a készlet, olyan minimalos. Nagyon jó lett, biztos örülni fog a dizájner, mutasd majd be neki!:) Linkeld be blojára:D

puszika drága Eszter

Cashmere 2009. október 9. 12:27  

Gyönyörű mindkét oldal, de ha választani kellene, hozzám közelebb áll az első.:) De tényleg csodás mindkettő! :)

Kriszta 2009. október 9. 13:09  

A minap nekem is ilyen problémám volt egy oldalammal és még mindig nem tudtam dönteni, hogy mi legyen. Na mindegy.

Szerény véleményem az, hogy valóban a kevesebb több. Szóval a 2. verzióra tenném le én is a voksom.

Jó volt olvasni Júlia megszületésének történetét. Nekem is könnyeket csalt a szemembe és még mindig futkos a hideg rajtam. Ha születéstörténeteket olvasok mindig eszembe jut pici lányom érkezése. Valóban felejthetetlen egy élmény ez számunkra. Bennem az első szemkontaktus él tisztán és kitörölhetetlenül.

Na, most nálam nem érvényesült a "kevesebb néha több" :) . Bocsi , hogy ilyen sok voltam.

LaceE 2009. október 9. 13:11  

Mindkét oldal gyönyörű, de ehhez a témához szerintem is a kevesebb elem illik. Gratulálok :)

Osli 2009. október 9. 15:05  

Nekem is a második tetszik jobban. Nagyon szép amit írtál az oldalra.

ziti 2011. szeptember 29. 13:01  

valóban jobb lett így az oldal.

én is császárral szültem, de én altatással. szerencsére - mivel bababarát kórházban voltam - 2 órával szülés után már láthattam a kislányom, és még szoptathattam is.
néhány perccel a szülés után, az apukája foghatta kézbe, közel fél órát együtt tölthettek

talán egyszer én is készítek egy ehhez hasonló oldalt

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP