Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Őszi séta

>> 2009. október 5., hétfő


kuznyec_B4S_2009Autumn

Amikor megláttam Kuznyec készletét, egyből beleszerettem a papírokba. Tudtam, hogy minél többet fel szeretnék használni belőle. Úgyhogy neki is álltam template-et keresni. Találtam is egyet, nagyon tetszett. Meg is csináltam vele az oldalt, és rájöttem, hogy hiába gyönyörű a template, nem én vagyok. Úgyhogy kitöröltem, és újra nekiestem. Saját kútfőből. Ismét minimál (a színesebbik fajta). Ez most nagyon tetszik. Ez már én vagyok... :)
Úgy látszik, ez a nap a második nekifutások napja (igaz, az egész életem erről szól... :) Egyetem, házasság, munkahely... Na, azért egy kivétel van: gyereknél már az elsővel is teljesen elégedett vagyok!) ;)
Posted by Picasa

3 megjegyzés:

LaceE 2009. október 6. 8:23  

Nem tudom, hogy milyen lehetett az első változat, de ezt nagyon szuper. Imádom :)

Ányi 2009. október 6. 17:05  

Nekem is naon bejön ez is meg az előző is! Kedvenceztem is :-)))

Kriszta 2009. október 7. 7:49  

Ezt a képet először az SB-n láttam, majd Ányinál megdicsértem és most itt az ideje, hogy itt is leírjam mennyire jól sikerült ez az oldalad is. Ment is a kedvenceim közé. Szupi lett.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP