Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Benedek, a krokodilszelidítő

>> 2009. október 5., hétfő


szrjudit_B4S_2009Autumn

Az újabb oldal, most Judit készletével. Ez már a második nekifutás, először egy teljesen más stílusú oldalt akartam. De nem lett jó, valahogy nem állt össze. Úgyhogy ki is töröltem. És végül egy minimál oldal sikeredett belőle (lehet, hogy azért, mert előtte Ányi galériáját nézegettem...?!). Szeretem ezt a stílust is, bár alapvetően nem ilyen képeket szoktam csinálni. Remélem, tetszik nektek is! :)
Posted by Picasa

1 megjegyzés:

Kriszta 2009. október 7. 7:51  

Ez is nagyon fantörpikus lett. Nagyon tetszik. Az igazat megvallva mostanság én is a minimál képeket kuksizgatom. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP