Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Júlia születése

>> 2009. október 9., péntek


A. B. Designs - Chocolate and Berry

Képzeljétek, nyertem! Az A. B. Designs blogján megjegyzést kellett hagyni, és három szerencsés megnyerte az alábbi gyönyörű készletet!



Annyira örültem neki, hogy tegnap éjjel-hajnalban el is készítettem vele az oldalamat... :) Kicsit más stílus, mint amiket mostanában csináltam, de úgy éreztem, hogy ez a készlet ezt kívánja meg.
Az oldal Julcsánk születéséről szól. Eredetileg november 28-ra voltam vele kiírva, majd a doki a szülés előtt két héttel módosította az időpontot, december 4-re. December 1-jén be kellett feküdnöm a kórházba, mert magas lett a vérnyomásom. Mivel nem történt semmi (teljesen zárt volt a méhszáj, Julcsánk magasan volt, és semmi nem mutatott arra, hogy a kisasszony készülődne megszületni, az indítás mellett döntöttek. És mivel már volt egy császárom, végül ez is az lett (mint kiderült, valószínűleg mindenképp ez lett volna a vége, mert az ő nyakára is rá volt tekeredve a köldökzsinór, és így rövid lett volna).
Sajnos Beni és Peti közben összeszedtek valami vírust, így nem tudott ott lenni. De szerencsére a legjobb barátja volt az aneszteziológusom, így tényleg az első pillanattól kezdve minden dokumentálva volt... :)
És Julcsánk már akkor öntudatos kiscsaj volt! Ordított, ahogy a torkán kifért, de ahogy odatették a fejemhez, és meghallotta a hangomat, kinyitotta a szemét, és csendben figyelt. Fantasztikus élmény volt! (Ha esetleg részletesebben érdekel a kiscsaj születésének története, itt elolvashatod.)
Posted by Picasa

2 megjegyzés:

Judit 2009. október 9. 18:50  

Mindegyik oldalad gyönyörű.

csuti 2009. október 10. 6:32  

Gyönyörű oldal lett! És gratuláálok!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP