Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

TANKARANKA

>> 2010. február 15., hétfő

Julcsánk egy kis amazon. Nem ismer lehetetlen, nem ismer akadályokat, megy mindenen és mindenkin keresztül, ha egyszer felpattan a kiskocsijára. Tényleg, mint egy tank. Na persze egy imádnivaló kis tank, de akkor is... Már régóta készülök erről oldalt készíteni, egy akciófilm plakátját akartam feldolgozni, de a ct-oldalak miatt nem volt rá időm. Aztán jött Janka kihívása (Lift egy csavarral), és végre eljött az én időm. Végül nem moziplakát lett, mert nem találtam olyat, ami tetszett volna. Hanem egy cd-borító. Nem ismerem az előadót, de a borító annyira megtetszett, hogy nem tudtam neki ellenállni. Íme:



És itt az ez alapján készült oldalam:

A címfelirattal megszenvedtem kicsit. Corel Draw-ban akartam megcsinálni - régen sokat dolgoztam vele, és nagyon-nagyon szerettem. De állandóan lefagyott. Így végül Photoshop-ban voltam kénytelen megcsinálni. De végül elégedett vagyok vele. Ahhoz képest nem is lett rossz... :D

Posted by Picasa

10 megjegyzés:

Judit 2010. február 15. 15:19  

Nem is lett rossz? Hát nem! Nagyon nem! Sőt!!!!!
Ötletes, vicces, fantasztikus oldal! Vagány! Mint a lányod?

Rucola Designs 2010. február 15. 15:30  

Zseniális, nagyon bííírom! :) :D Szerintem a PS-sel nem bír egy gépen lenni a CDR, nekem is állandóan lefagyott, aztán töröltem is.

DAnett 2010. február 15. 15:42  

Csúcs az ötlet!! És csuda klassz lett a kivitelezés is! Baromira tetszik! Szenzációs lett a cím is a történethez! :)

altalena 2010. február 15. 16:10  

Hű... ez nagyon kemény:D Olyan mint egy tank!!:D:D
Aranka, az honnan jött? Nagyon tetszik, ez a szójáték:)

T 2010. február 15. 17:30  

Eszti!! nem hogy nem rossz, hanem fantasztikus!!! egyedi és ötletes!! és a kiscsajszi is imádnivaló!!

szrjudit 2010. február 15. 17:44  

Ez az oldalad akkor ötlet és olyan szuperül megcsináltad, hogy csak na!!! Imádom!!!

Timi 2010. február 15. 18:25  

nagyon ötletes lett! szuper!

Lululu 2010. február 15. 21:14  

Eszméletlenül jó! Az ötlet, a szöveg, a megvalósítás... Az egész! :)

Timi 2010. február 16. 16:56  

Hihi ez nagyon klassz lett! Édes és imádnivaló. A komment is nagyon tetszik. :-))))))))))))

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP