Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Új készletek és kihívások

>> 2010. február 18., csütörtök

Kis elmaradásban vagyok a blogolás terén (is). Úgyhogy gyorsan felteszem egy kupacban a legújabbakat. (Amiknek egy része már egy ideje pihenget itt a gépemen... :D)

Julcsánk, az első cipője és Gabs új alpha-készlete:

A komment: Az első kiscipő. Ki ne emlékezne rá... Az a falatnyi kis topánka, ami oly becses darab. Ahogy rásimul egy zabálnivalóan édes kis lábikóra. Ahogy az első lépéseket próbálgatja benne az a kisember. Aki az ember szíve csücske, akin oly imádattal csüng az egész család. Olyan hihetetlen, hogy ez a csöppség nemrég még csak feküdt, majd mászva próbálta felfedezni az őt körülvevő világot. És most JÁR! De még milyen büszkén! És milyen büszke arra is, hogy neki is van cipője! Rózsaszín. Csajos. Pöttyös. Cukorfalat. Imádom!


A készlet:
available here @her shop


Aztán Timi új készlete, és Janka vázlatos kihívása, meg a gyönyörű gyerkőceim: ahogy Beni gondoskodik a kishúgáról - meg nem csak róla, igazából mindenkiről. Imádnivaló egy kölök! :D

A komment:  Beni gondoskodása határtalan. Olyan szeretettel figyel mindenkire. Itt épp Julcsikát itatja, de volt már, hogy apának készített szendvicset (megvajazta, paprikát tett rá), és volt, hogy engem akart a kádba küldeni, hogy meg ne fázzak. Annyi szeretet és figyelmesség van ebben a kisemberben, nagyon büszke vagyok rá.

És a másik oldalam a készletből. Az idézetet a neten találtam, de azt sajnos sehol nem jelölték, hogy kitől származik. Így én sem tudom. :D

A készlet:
 
available here @ScrapInsider
És utolsónak az Ünnepelj velünk - freebie kihívásra készített oldalam. Ez most a szívem csücske! Már nagyon régóta készültem olyan oldalt készíteni, aminek egyik felén szívem egyik fele, másik felén pedig a másik. Aztán egy Jopke CT-oldalhoz idézetet keresve rátaláltam Janikovszky Éva egy csodás idézetére, és akkor beugrott. Az Örülj, hogy fiú és Örülj, hogy lány c. művei. Meg is volt az ötlet, amit rögtön követett a megvalósítás is. Én imádom a végeredményt! És mások is, mert rengeteg kommentet kapott az sb-n! Mindenkinek köszönöm itt is! :)


Posted by Picasa

3 megjegyzés:

hAnd-i 2010. február 18. 10:32  

mind a négyet imádom... de az utolsó a kedvencem nekem is... nagy ötlet, szép kivitelezés... gratula...

Dorka 2010. február 18. 17:58  

Kedves Eszter!
Minden nap annyira várom, hogy láthassam az elkészült oldalaidat!
Ezek közül az oldalak közül a Julcsikáról és a cipőcskéjéről készült műved a kedvencem! Mosolyt csaltál vele az arcomra!!! Köszönöm!!!

Osli 2010. február 18. 19:21  

Fú, mennyi szépség. A rózsaszín-te a kedvencem, de az utolsó meg az ötletessége miatt tetszik nagyon. Állati jól megcsináltad.
Timo készlete is nagyon szuperséges

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP