Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Benedek

>> 2010. április 21., szerda

Az oldal elkészítésének több apropója is van, személyes és nem személyes egyaránt. 
Kezdem a másodikkal: Jopke D., mint tervező, beszünteti tevékenységét. Ha jártatok a blogján mostanában, már olvashattátok. És egy zárási akció keretében az összes készletét megvehetitek 35$-ért. (Azért ne keseredjetek el, nem tűnik el teljesen, csak más irányba vette az útját... :D Azt ígérte, hamarosan többet is megtudhatunk majd.)


Nekem ő volt az egyik nagy álmom, imádom minden készletét, így gyorsan készítettem még egy oldalt a Doolish-overlay csomagjával, mert már a megjelenésekor bele voltam szerelmesedve, de valahogy sosem jutottam odáig...

A másik apropó pedig Benikém. Fantasztikus dolog az anyaság, hittel vallom, hogy igazi mélységeket és magasságokat csak így lehet megélni. Világ életemben érzelmes voltam, de azt a szeretet, aggódást, amit anyaként élek meg, semmihez sem tudom hasonlítani.
Nehéz időszak van mögöttünk, és még előttünk is. Mi megszenvedjük az ovis létet, még akkor is, ha hatalmas fejlődést látok rajta, és összességében már nem érzi ott rosszul magát. Nem akarom részletezni, egy érzékeny, értelmes gyermek küzdelmei a világgal. 
Kétszeresen átélem az érzéseit: én is ilyen voltam, és be-beugranak emlékképek a gyerekkoromból, és anyaként is nehéz látni, amikor szomorú. Próbálok segíteni, és nagyon nehéz megtalálni, megtartani az egyensúlyt aközött, hogy segítsek, ugyanakkor hagyjam, hogy ő oldja meg a dolgait. Tanulunk folyamatosan, mindketten.

Ez az oldal tükrözi az érzéseimet, szerettem volna valami mélyet, kicsit sötétet, ugyanakkor szépet alkotni. Remélem, sikerült. Íme:

:: credits ::
fotómanipuláció: Taylor Made
[GSO - DST]
[GSO - DSC]

Mutatom, milyen volt a fotó az átalakítás előtt és utána:

Kicsit módosítottam a tutorial-ban szereplő beállításokon, mert az eredetivel túl sötét volt. A fedettségeket csökkentettem, a százalékok jelzik mennyire. Ezt igazából csak azért mutatom meg, hogy bátorítsak mindenkit arra, hogy egyrészt nyúljon hozzá nyugodtan a fotókhoz, mert ezzel az egyszerű módszerrel is fantasztikus változásokat lehet elérni rajta; másrészt pedig azért, hogy merjen nyugodtan módosítani az ajánlott értékeken, a fotónak megfelelően.
Este, ha lesz időm, megmutatom azt is, hogy én hogyan csinálom az összemosást. A múltkoriban (jó, már kicsit rég volt...) (szr)Judit mutatta be (ITT), hogy ő hogyan csinálja. És jó volt látni, hogy a maszkolást másképp, azóta már én is alkalmaztam a módszerét. Hátha ezt a picit másfajta módszert is tudja hasznosítani majd valaki... :)

Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Kriszta 2010. április 21. 11:42  

Nekem nagyon tetszik ez az oldalad. Rögtön a fotó ragdta meg a tekintetem.

Én szívesen veszem a tutoriálokat. Úgy hogy alig várom, hogy te is megmutasd az összemosás másik lehetőségét. Mert hát az ember öröké tanul.

Rucola Designs 2010. április 21. 13:26  

Jaj, Eszti, annyira gyönyörű! :)

Kata 2010. április 21. 13:30  

Csodálatosan szép oldal külsőleg és tartalmilag egyaránt!

Ágicza 2010. április 21. 13:31  

Szerintem nagyon eltaláltad! Remek oldal kerekedett belőle.
Jopke-t sajnálom, hogy befejezi, mert nagyon szerettem én is a munkáit :((
A tutoriálra én is benevezek az utolsó oldalamról ( Timos )ez hiányzik, és nagyon hiányolom róla...

T 2010. április 21. 14:04  

Csodálatos oldal, megérte kiadni magadból az érzéseidet!!!

Margó 2010. április 21. 16:00  

Eszter, emlékszel a Pokolpatakos oldalamra, én is abban adtam ki azt a féltő érzést,hogy Peti ott van abban a messzi, világvégi kis faluban! Nagyon megértelek és szép ez az oldal! Beni fotója pedig csodálatos:-)

Krisz 2010. április 21. 16:03  

NAgyon klassz let az oldal! Várom a tutorial! Jopke-val kapcsolatosna pedig hasonlóan érzek!:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP