Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

A nő kétszer...

>> 2010. április 24., szombat

No nem a filmről van szó, bár nekem az is nagyon tetszett... :) Hanem az én édes kis boszikámról. Két oldalt hoztam róla. Az egyik ma készült, a másik pedig már kb. két hete vár arra, hogy befejezzem... :D


Ezt az oldalt az Oscraps Creative Techniques Challenge-ére készítettem, ahol a fókuszban a blending volt.  Ez már a harmadik oldalam ezzel a fotóval, de annyira tetszik, hogy mindenképp szerettem volna vele egy nagyfotós oldalt is...

Mini Kit complimentary add-on {Each &Every Day) and
52 Inspiration 2009 Week 25 by Sue Cummings Designs
On this day by Paislee Press Designs
Doodle delight by Christine Borgfeld

És ha már a múltkor a maszkolásról volt szó, akkor megmutatom, hogy néz ki ennek a fotónak a maszkja: kiindulásként a Juditnál látott módszert alkalmaztam, de mivel így Julcsika is nagyon beleolvadt a háttérbe, ezért fehér ecsettel "kifestettem" azt a részt, ahol ő volt. Íme:



És ez a hetek óta készülő oldalam... :) Beleszerettem Vinnie Pearce mini freebie készletébe, és nem akartam vele rossz oldalt csinálni. A koncepció megvolt, csak valahogy a megvalósítással voltak gondok. Most jutott el abba a fázisba az oldal, amikor már késznek merem mondani... :D


Dream mini kit freebie
Create Art freebie mini kit
Romance Me full collection
by Vinnie Pearce

---  ---  ---

És adós vagyok még díjakkal... :) Mindenkitől elnézést kérek, hogy ennyire elhanyagoltam az ilyen jellegű dolgaimat, higgyétek el, nem amiatt van, mert nem érdekelnének ezek a díjak! Nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek, aki rám gondolt, sokat jelent nekem!!!! 

SZÜLETETT TEHETSÉG VAGYOK  díj: erről már írtam, de közben megkaptam még Krisztől, Darinkától és Krisztától is. Köszönöm, lányok! Annyira örülök, hogy gondoltatok rám!!!!!!!!!!! :)

DÍJÖZÖN - ezeket díjakat együtt kaptam Tittytől, Noncsitól, Margótól és Anettől, íme:



 
Nagyon-nagyon köszönöm, remélem, senkinek a blogján nem maradt el a köszönetem...
Megint renitens leszek, mert nem adom tovább név szerint senkinek a díjat, mindenki magáénak érezheti, aki kinn van a bloglistámban, illetve már hagytam megjegyzést a blogján. Ha valamelyik teljesül, akkor rendszeres látogatója vagyok a blogjának, és nagyon szeretek odajárni... :)

MUTATSD A TÁSKÁD! - Szabi invitált erre az aranyos játékra, ami nekem nagyon tetszik... Még nem jutottam oda, hogy lefényképezzem a táskám tartalmát, de azt hiszem, lesznek benne számomra is meglepő dolgok... :D De azt hiszem, ebbe a feladatba csak akkor vágok bele, ha Benike oviban lesz, boszika pedig alszik... :) Köszi, Szabi, hogy gondoltál rám is! :)

Posted by Picasa

7 megjegyzés:

salamandre 2010. április 25. 12:34  

This walk on your blog was a real pleasure. I saw sooooo many beautiful pages ... I will return soon ;-))

Noncsi 2010. április 25. 15:55  

Gyönyörű lett mind2 oldalad. :)
A szerdai (21-i)bejegyzésedhez írtam egy kisebb "litániát", remélem olvastad!!! ;)

Rucola Designs 2010. április 25. 17:56  

Mindkét oldal varázslatos! Minden ráfordított másodpercet megért! :)

Kriszta 2010. április 25. 18:58  

Nekem is tetszik az első oldaladon használt fotó. Nem lehet megunni.
A második oldalad teli találat. Nagyon, de nagyon bejön nekem minden részletében.

Krisz 2010. április 25. 21:47  

Valóban mindkét oldal gyönyörű lett! Fimo és könnyed!
Próbáltam az összemosásos leírásodat követve készíteni egy oldalt, de mivel én GIMP-el dolgozom, ezért nem sikerült! Még próbálkozom! A leírás szupi volt! :)

Florci 2010. április 25. 22:00  

Eszter! Ezek az oldalak varázslatosak! A második különösen gyönyörű, megérte a ráfordított sok munka!!
Húha, látom, vizet hoztam a tengerbe, de ma kaptam az első díjamat, és úúúgy szeretném ezzel hálámat kifejezni, hogy nektek, virtuális tanítómestereimnek tovább adni!
Nézz be hozzám érte, légyszi! Puszi, Florci

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP