Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Fraction De Seconde by Val C. Designs and EH Studios

>> 2010. április 19., hétfő

Egy fantasztikus collab-készletet hoztam mára! Ugyan csak egy oldalt sikerült belőle készítenem, de nagyon sok lehetőség rejlik a készletben:



Az oldalam sok fejtörést okozott. Hamar készen lettem vele, és nagyon tetszett. De el is gondolkodtatott, mert annyira minimálra sikeredett. Meg is kérdeztem Juditot, hogy mit szól hozzá, de neki is tetszett, így végül is maradt ez a mini verzió. Kíváncsi vagyok, hogy ti mit szóltok hozzá... :)

PS action: Cherry Cream by MyFourHensPhoto

3 megjegyzés:

Kriszta 2010. április 19. 9:07  

Eszter,

Nekem nagyon tetszik. Ez a készlet most elég sok "komor" színű papírt rejt. Nekem is ez volt a problémám vele. Itt tavasz derákán az őszt jutatja az eszembe. A te oldaladon viszont kifejezetten előnyösek ezek a színek, hisz a fotóra terelik a figyelmet, ami szinte ragyog. Legközelebb én is inkább ilyen fotót fogok választani hasonló esetben. Na ma is tanultam tőled valamit :)

Krisz 2010. április 19. 15:04  

Szerintem szuper lett! Kriszta anyunak igaza van, a színek valóban kiemelik a fotót! A nagy fotó miatt, szerintem nem feltűnő hogy annyira minimál!

Timi 2010. április 19. 22:12  

Nyugi Eszter, jól sikerült, mint mindig!

kérlek ha időd engedi, nézz szét nálam... :-))
http://tittyscrap.blogspot.com/2010/04/dijak.html

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP