Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Repülj!

>> 2010. április 16., péntek

Megint sikerült elkalandoznom kicsit a ct-oldalaktól, pedig vár rám egy-két készlet... :) De nem tudtam ellenállni az Oscraps-os tervezők Tweet-tweet collabjának. Csak követni kellett őket a Twitter-en, és ingyen megkaptam a készletet. Ez lett belőle, kicsit elengedtem a fantáziámat... :)


tweet, tweet - Oscraps collaboration
papír: Orange me greeny by Gabs Art
fotó: 1point4 Stúdió (2008)
[GSO - DSC]
Posted by Picasa

9 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. április 16. 1:53  

Hát én imádom! Mekkora oldal! :)

T 2010. április 16. 8:34  

még még még!!!!!

Kriszta 2010. április 16. 8:59  

Nagyon jó, hogy elkalandoztál. Szuper oldal, nagyon tetszik.

Margó 2010. április 16. 14:40  

Te is biztatsz, hogy engedjem elmagam:-) Jó látni ezt Tőled is:-))))

DAnett 2010. április 17. 19:40  

Wowww Eszter, Imádom!! Elképesztőek a színek a formák! Ismételten varázslatosat alkottál!

Vár egy pici meglepi a nálam :) Szép hétvégét!

Kriszta 2010. április 17. 20:33  

Eszter, kukancs be hozzám, vár rád egy játék. Bár már te is megkaptad ezt a blogdíjat, de nem tudlak kihagyni. :)

Noncsi 2010. április 18. 15:30  

Szia kedves Eszter! Gyere nézz be hozzám egy kis meglepiért! :)

Ágicza 2010. április 19. 7:40  

Nálam is vár egy meglepi a csodás alkotásaidért!:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP