Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Honnan indultam...

>> 2010. április 14., szerda

Most nézem, hogy már le is csúsztam arról, hogy időben tegyem közzé ezt a bejegyzést. Ugyanis április 5-én volt egy éve, hogy szerelembe estem a scrapbooking-gal... :) Elmesélem az én történetem...

Rengeteget fényképeztem mindig is, mióta van gépem. Aztán megszületett Benedek, és a húgom létrehozta az első blogomat, ahová Beni képeit töltögettem fel, beszámolókkal kiegészítve. Itt már alakítgattam a fotókat, de elég kezdetlegesen. Ezt szorgalmasan vezetgettem is. Közben megszületett Julcsika is, és egyszer teljesen véletlenül, a neten bóklászva ráakadtam a scrap.hu-ra. Annyira megtetszettek az ott látott oldalak, hogy egyből nekiálltam én is az aznapi fotóinkból összehozni egyet.

Egyetlen dolgot használtam fel hozzá, egy képkeretet. Három napig ügyködtem rajta, minden szabadidőmben. A képkereten kívül minden saját készítésű rajta. Ilyen lett. Persze mai szemmel már egy csomó hibát látok rajta, és teljesen másképp csinálnám, de akkor nagyon-nagyon tetszett... :)


És két másik oldal még ebből a korszakból. Ezt Beni szülinapjára csináltam. A levélpapíron kívül itt is minden saját készítésű, azt a netről szedtem le, de már nem tudom, hogy honnan. Még a levélben használt betűtípus is saját: a saját nyomtatott kézírásomból készítettem fontot, hogy még személyesebb legyen... :)


És az egyik kedvenc fotóm Beniről, az ágyneműre feküdt így fel, és magyarázott. Itt tényleg minden teljesen saját. Ez az oldalam még ma is tetszik, egy vidám gyerek-fotókönyvben szerintem megállná a helyét... :D



Aztán rátaláltam a CEWE fotókönyv oldalára, és odaszoktam. Rengeteget tanultam ott, és nagyon élveztem a kihívásokat. Nagyon hálás vagyok Krissznek, szerintem figyelemre méltó és fantasztikus, amit ő ott művel. Végül eljutottam a scrapbook.hu-ra. Először csak egy kihívás erejéig, aztán sokáig nem jártam arra. Ez volt az oda feltöltött első képem:

:: credits ::

A 100% nyár blogtrain freebie-jeiből készítettem, Beni első trambulinozásáról. Igen, ez is egy kommentes oldal, a kezdetekben szinte csak ilyeneket készítettem... :)

Majd' két hónap múlva tértem vissza a scrapbook.hu-ra, ezzel az oldallal:

:: credits ::

Secima Adott fotó játékában készítettem Eralillának. Annyi kedves kommentet kaptam, amennyit a scrap.hu-n soha. Bevallom, emiatt kezdtem feltöltögetni oda az oldalaimat. Aztán annyira megtetszett a közösség, hogy végül ez lett a scrap-otthonom. Egy darabig még töltögettem fel a másik helyre is, de aztán teljesen átszoktam ide. 

Aztán regisztráltam a DST-re, ha jól emlékszem, (szr)Judit írt egy bejegyzést a B4S-en, hogy létrehozott egy magyar csoportot. Elkezdtem feltöltögetni oda is a dolgaimat. És aztán jelentkeztem az első OKC-mra (one kit call), amiből aztán a 0. CT-tagságom lett. Azért ez a furcsa számozás, mert igazából csak azzal az egy készletükkel készítettem oldalt, mert utána eltűntek... :) Ez volt az oldalam:

 

Igazából már ez is minimál stílusban készült, akkoriban már főként ilyen oldalakat készítettem.
Az első CT-met Ányinak köszönhetem, és máig nagyon hálás vagyok neki érte. Val C. keresett embereket, de nem akart hirdetni, így megkérte a CT-tagjait, hogy ajánljanak neki. És Ányi Kriszta anyut és engem ajánlott. El sem tudom mondani, mennyire boldog voltam! Ez volt az elős oldalam, amit a máig kedvenc készletemmel, a Kit Mocha Morning-gal készítettem:



Ebből a készletből aztán azóta is készült pár oldal. Val-tól ez az örök szerelem készlet számomra... :)

Majd jöttek az OKC-k, és aztán a többi CT. Ma már nagyon sok van, tervezek is egyet-kettőt leadni belőle, hogy a vásárolt készleteimmel is tudjak oldalakat csinálni, mert vannak azért nagy kedvenceim a tervezők között (Vinnie Pearce, Taylor Made, Sue Cummings, Leora Stanford, Paislee Press, Fei-Fei's Stuff, stb.), és igen, szoktam készletet vásárolni... :) Rengeteg csodás freebie fellelhető, de azért ezekből a készletekből szeretek igazán alkotni... :)

És akkor néhány szám - hiába, nem tudom megtagadni controller mivoltomat.... :) 
  • a scrapbook.hu-ra feltöltött oldalaim száma: 282 
  • blog látogatottsága 2009. november 20 óta: 16.416
  • rendszeres olvasók: 64
  • freebie-jeim letöltése: 3.780
  • blogbejegyzések száma: 340

Posted by Picasa

19 megjegyzés:

hAnd-i 2010. április 14. 10:05  

gratula az első szülinaphoz... jó volt visszanézni a képeidet... és azt hiszem kell is időnként egy ilyen visszatekintő... már az első oldalaid is figyelemreméltóak, és látszik is a fejlődés... nagyon ügyes...

Bíró Ágnes 2010. április 14. 10:36  

De jó volt ezt végigolvasni. :) Az első ct vagyis a nulladik ct oldaladra én is emlékszem, akkor már én is itt voltam az sb.hu-n. :)
Hihetetlen fejlődésen mentél keresztül, annyira jó érzéked van a minimálhoz, jó szemed a fotókhoz. Novemberben majd én is írok egy ilyen visszaemlékezőt. Kíváncsi vagyok hova jutok, merre kanyarodok, mert jelen pillanatban nagyon sokminden tetszik. :)

Gratulálok az 1. évfordulódhoz!
Szép számok kerekedtek a végére. :)

Kriszta 2010. április 14. 12:13  

Gratulálok az 1 évfordulódhoz.

Olyan jó volt olvasni a történeted. Már az első oldalaid is nagyon jók voltak.

Kisnyul / Andi 2010. április 14. 12:17  

Fergeteges amit egy év alatt elértél, gratulálok hozzá! Én még igazán kezdő vagyok hozzád képest ezért örülök, hogy végre megtudtam mi is az az OKC. :)

Timi 2010. április 14. 12:40  

Gratulálok Eszter az elmúlt egy évhez!
Nagyon jó volt ezt a bejegyzést olvasni! Én egyébként is "fun"-od vagyok! Szeretem amit csinálsz, szeretek ide járni. Kívánom neked a legjobbakat! :-*

Ágicza 2010. április 14. 13:54  

Gratulálok én is az első évfordulóhoz!:) Hatalmas nagy változáson mentél azóta valóban keresztül! Egyik lelkes rajongód vagyok én is ;) még sok sok ilyen csodálatos alkotást kívánok Neked:)
Boldog szülinapot:)

Janka 2010. április 14. 14:33  

nekem is kellene már egy ilyen összesítés... jó volt a tiedet olvasni :) nagyon szépek, jól elrendezettek voltak az első oldalaid is, látszik, hogy van érzéked hozzá :)

Dorka 2010. április 14. 14:35  

Gratulálok az évfordulóhoz Eszti!
Olyan jó volt olvasni a soraidat, látni,hogy mennyit fejlődtél. Nagyon sok szép oldalt kívánok Neked és sokszor ennyi látogatót!

szrjudit 2010. április 14. 14:36  

Szuper a statisztikád, és a visszatekintőd. Az 1 év alatt csodásan kiforrott a stílusod, bár már az első képeidet is szerettem. A csodás oldalaid mellett kedves személyiséged az, ami miatt ennyien szeretünk! :)

eralilla 2010. április 14. 14:45  

Még sok ilyen évfordulót kívánok Neked! Jó volt olvasni ezt a képes összefoglalót. Nem is tudtam, hogy a nekem készített oldalad is egy forduló volt Nálad. Köszi itt is, újra!

LaceE 2010. április 14. 16:49  

Jó olvasni ezt a scrap-sztorit rólad :) Kívánok még sok ilyen beszámoló, sok-sok oldalt és az egészhez örömöt, egészséget és kitartást :)

Rucola Designs 2010. április 14. 16:58  

A Cewén már kiszúrtalak magamnak, csak azért nem előbb, mert a scrpa.hu-ra nem járok. :) Már az első oldalaid is nagyon igényesek, mostanra meg művésznő vagy a javából! :) Gratulálok és sok-sok oldalt meg bejegyzést kívánok, és pláne sok remek dolog megélését, amiből oldalakat készíthetsz! :)

T 2010. április 14. 18:33  

Teljes szívből gratula az évfordulóhoz!!! Remélem még sokáig olvashatom és nézegethetem a blogodat, illetve az oldalakat, amiket annyira szeretek. És a szkrepnek és talán a blogodnak is köszönhetem, hogy ilyen jó barátságba kerültünk. Köszi Eszti!!!

Kriszta (hozak) 2010. április 14. 19:31  

Valóban jó olvasni az elmúlt évről. Gratulálok minden eredményedhez és minden további jót kívánok!

Krisz 2010. április 14. 22:43  

Gratulálok az évfordulóhoz! Nekem is tetszenek az első oldalak is! A mostaniakat meg egyszerűen imádom! Nagyon tetszett a visszatekintés! Szép estét és további minden jót és még sok-sok oldalt! :)

Kata 2010. április 15. 0:17  

Gratulálok az első blogszülinaphoz. Végigolvastam az első oldalaidat és már azok is nagyon tetszenek. (közben sok AHA élményem volt, mintha a saját kisfiamról szólna :D ) A szép lelked már az elsőkön is átsugárzott és ez az ami a scrapbooknak az értelme szerintem. Én is a CEWE-n figyeltem fel Rád. Mostanára technikailag nagyon magas szintre jutottál. Látszik hogy zsigerből jön ez neked. Még sok-sok szülinapot kívánok!

Margó 2010. április 15. 13:35  

Köszönöm a sorsnak, hogy megismerhettelek és ez egyben büszkeséggel is tölt el.

"A barátság ragyogását
nem a kinyújtott kéz,
a kedves mosoly vagy
a jó társaság öröme
adja; abból a lelki
inspirációból fakad,
mely akkor száll meg,
amikor felfedezed, hogy
valaki hisz Benned,
és hajlandó benned
megbízni."

... és amikor ez kölcsönös az = a csodával.

Magánéletedben és művészi alkotásaidban is sok-sok sikert kívánok!
Szeretettel: Margó

(Ezt a bejegyzést ide szántam, azonba mindegy, mert bármelyik oldaladhoz is írhatnám:-))))

2010. április 14. 21:22

do 2010. április 15. 16:33  

Gratulálok az elmúlt egy évhez, a sok szépséges oldalhoz, bejegyzéshez, freebiehez, látogatóhoz.
Én már az első oldaladtól elájulok! Fantasztikus!!!
További sok sikert!!!

Noncsi 2010. április 15. 18:42  

Gratulálok az 1 éves évfordulódhoz. Nagyon klassz volt végig olvasni ennek az 1 évnek az élményeit és látni képekben is. Még nagyon-nagyon sok ilyen élményekkel teli évet kívánok neked.:)))

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP