Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Motor-mánia

>> 2010. április 13., kedd

Régen nagyon sok oldalt készítettem kihívásokra. Mostanában, hogy ilyen sok ct-t bevállaltam, főleg ilyen jellegű oldalak készültek. De ahogy egy-egy nyereménykészletemből készítettem mostanság oldalt, rájöttem, hogy mennyire élvezem azt is, amikor szabadon alkothatok. (A valósághoz azért hozzátartozik az is, hogy engem a ct-k nagyon inspirálnak, szóval egyáltalán nem panaszkodásnak szántam az előző mondatokat, inkább csak ténymegállapítás volt.)

Mesélős oldalt is rég készítettem, pedig lenne mit mesélnem a gyerkőcöknek is, mert mindig történik velünk valami.

Aztán az oscraps-on bóklászgattam, és megláttam az áprilisi Web Inspiration Challenge-et, és nem tudtam neki ellenállni. Erre a kihívásra és hiánypótlásként készült ez a dupla-oldal, Julcsikánk első motorjáról. :)

Megmutatom azért az inspirációt is. Nekem annyira megtetszett, hogy szinte nem is változtattam rajta semmit, mintegy template-ként használtam:


És ez lett belőle:


52 Inspirations 2009. - Week No. 40 by Sue Cummings


fotó-manipuliáció: Cherry cream by myfourhensphotography
Komment: A járművek iránti vonzalmad hamar megmutatkozott. Még járni sem tudtál, de már szélsebesen száguldoztál a lakásban Beni kiskocsijával, amit még az első születésnapjára kapott. A kormány kezelését még nem sikerült elsajátítanod, de sajátos technikával, ugrálás közben a kocsi orrát megemelve, arra mentél, amerre csak akartál. Mindenen és mindenkin keresztül. Akkor kaptad Apától ezt a nevet. 
Tanka-Ranka, Tank Aranka... Jól jellemez téged, nem ismersz lehetetlent, ha valamit a fejedbe veszel. 
Eljött a tavasz, és egyre gyakrabban jártunk játszótérre. És egyszer csak ráakadtál egy elhagyatott motorra. Rögtön felkapaszkodtál, és már róttad is a köröket, egy hasonló korú kislánnyal. Ekkor határoztuk el apával, hogy megkapod az első motorodat...



fotó-manipuláció: Mulletgod's Action - Grungy


Komment: Az akaratod hatalmas kitartással párosul. Első alkalommal, amikor elmentünk motorozni, egy órán át róttad az utakat, fáradhatatlanul. Este persze hamar el is nyomott az álom... 
Azóta is, ha motorra szállsz, nehéz meggyőzni a befejezésről. Amikor ezek a fotók készültek, akkor is alig bírtál már hazajönni, de ahogy le akartunk szedni a motorról, hogy betegyünk a babakocsiba, rögtön éktelen ordítással adtad tudtunkra, hogy te másképp gondolod. Útközben meg-megálltál, szopiztad kicsit az ujjad, erőt gyűjtöttél, majd mentél is tovább...
Posted by Picasa

10 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. április 13. 15:47  

Imádom a történetmesélős oldalaidat! :)

Lululu 2010. április 13. 15:57  

Szenzációs! Hajrá kommentes oldalak! :)

Dorka 2010. április 13. 16:21  

Fantasztikus oldal! Nagyon szeretem amikor mesélsz!
Kérlek nézz be hozzám, vár rád egy kis meglepi!

Unknown 2010. április 13. 18:17  

Nekem a tied jobban tetszik. (Ha lehet ilyet mondani :) )

T 2010. április 13. 18:19  

óó Eszti, csodálatos az egész!!! irigykedem ám (nem rosszból),milyen szuper kommenteket írsz az oldalakhoz.
és az utóbbi oldalaid is fantasztikusak, most lett időm megnézni őket!!!!

Kriszta 2010. április 13. 19:49  

Eszter,
Ez fantasztikus lett. Mint tudod imádom a kommentjeidet. Most is nagy mosolyt csalt az arcomra. Mint ha a saját kis lányom történetét olvastam volna. A "szobai" motort Fanni is felemelve irányította és amióta itt a jó idő képtelen leszállni a motorról. :)

erzsocica 2010. április 13. 20:02  

Nagyon édesek a fotók! És klassz lett a liftelés, meg persze imádnivaló a leírás hozzá!!!

Margó 2010. április 14. 21:22  

Köszönöm a sorsnak, hogy megismerhettelek és ez egyben büszkeséggel is tölt el.

"A barátság ragyogását
nem a kinyújtott kéz,
a kedves mosoly vagy
a jó társaság öröme
adja; abból a lelki
inspirációból fakad,
mely akkor száll meg,
amikor felfedezed, hogy
valaki hisz Benned,
és hajlandó benned
megbízni."

... és amikor ez kölcsönös az = a csodával.

Magánéletedben és művészi alkotásaidban is sok-sok sikert kívánok!
Szeretettel: Margó

Noncsi 2010. április 18. 15:02  

Nagyon cuki lett ez az oldalpár Julcsiról. Édesek a fotók és a kommentek!
Nálunk is nagy sláger volt a kismotor, de kb. 1 hete már nagyfiúkká váltak, mert eltettem és helyette biciklivel közlekedünk. :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP