Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Újdonságok és elmaradások... :)

>> 2010. április 15., csütörtök

Kezdem azzal, hogy nagyon-nagyon köszönöm mindenkinek a visszatekintésemhez való hozzászólásokat. Nem számítottam rá, hogy ennyien fogtok visszajelezni, és nagyon-nagyon jól esett! 

És akkor jöjjenek az újdonságok:

1. ORANGE ME GREENY by Gabs Art

available here @Scrappity-Doo-Dah

az oldalam:


2. VINTAGE PHOTO OVERLAY PACK 1 by Timo Designs

available here @ScrapInsider

Timi új vizekre evezett, és nekem nagyon tetszik! :) Nem mondom, meg kell vele dolgozni, hogy a fotó végül úgy nézzen ki, ahogy akarjuk, de szerintem megéri. Nézzétek csak mekkora változás érhető el vele:


és az elkészült oldalam:




--- --- ---

Kaptam egy újabb blogdíjat Dorkától és (most látom, hogy) Orsitól (is) nagyon-nagyon köszönöm! Íme:


A díjhoz kapcsolódó szabályok:
  1. Ha valaki adja, én elfogadom, ellenvetés nélkül. 
  2. A logót kirakom a blogomba.
  3. A szabályzatot kirakom a blogomba.
  4. Kitöltöm a tesztet, és kirakom a blogomba.
  5. Megnevezek 6 másik blogot, akiknek továbbadom a díjat.



És ezzel kapcsolatban válaszolnom kell pár kérdésre:
  1. Név: Eszter
  2. Becenév: barátaimnak Eszti, internetes körökben beszteri
  3. Lakhely: Budapest
  4. Születési hely: Kisvárda
  5. Magasság: 168 cm
  6. Névnap: május 24.
  7. Foglalkozás: controller
  8. Testvérek: Flóra
  9. Anyanyelv: magyar
  10. Beszélt nyelvek: na ez azért túlzás, de tanultam angolt és németet + eszperantóból is van középfokúm... :D
  11. Gyűjtemény: gyerekkoromban volt bélyeggyűjteményem... :D de azóta semmi
  12. Házi kedvencek: anyukám kutyája, Latyika
  13. Kedvenc hely: nincs. ahol a szeretteim vannak.
  14. Kedvenc könyv: nem tudnék egyet mondani, de erről pont mostanában írtam bővebben (itt)
  15. Kedvenc zene: nincs igazán. ha magyar a zene, akkor meghatározó a szöveg. de amúgy szinte mindenevő vagyok (na jó, a tucc-tucc zenét kivéve)
  16. Cipőméret: 40-41 (ha már másképp nem, legalább így éljek nagylábon... :D)
  17. Iskola: általános + gimi + egyetem
  18. Álom: minden éjszaka... :) és általában emlékszem is rá... de komolyan, most épp egy wacom bamboo-ra vágyom. (a legnagyobb álmom már teljesült: boldog családban élek és van két gyönyörű gyerekem...)
És kiknek adnám tovább??? Lássuk csak: Lululu, Timcsoca, (szr)Judit, Timo, Ányi, Brigi(Altalena), Szotyi, Tinci és Ildi(Kovaxka)... Igen, tudom, ez több, mint hat, de senkit sem tudtam kihagyni. És tudnék még sokat-sokat felsorolni... :)

--- ---- ----

És végül megmutatom, hogy milyen gyönyörűséget kaptam Ányitól!!!! Nagyon örültem neki, imádom Ányi oldalait, azokon nőttem fel, úgyhogy kétszeres öröm, hogy elkészítette nekem ezt az oldalt. Ráadásul pont a kedvenc fotómat választotta hozzá a családi albumomból... :D

created by Ányi

4 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. április 15. 16:22  

Köszönöm szépen, puszillak! És sürgősen megszavazon neked a Bamboo-t! :D

Lululu 2010. április 15. 17:06  

Nagyon köszönöm! :) Már ki is töltöttem a tesztet.

szrjudit 2010. április 15. 23:46  

Micsoda gazdag bejegyzés és én is ott vagyok, köszönöm :)

Timcso 2010. április 21. 17:58  

Köszönöm, hogy rám is gondoltál!:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP