Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Próbálkozások

>> 2010. április 12., hétfő

Két új oldallal érkeztem, kicsit mindkettő más, mint amilyeneket általában szoktam készíteni, de kedvem volt kísérletezgetni egy kicsit. :)

1. LIVE LIFE by Rainbow Design

available here @Scrapinsider

És az oldalam. Ez a fotó a nászutunkon készült rólam (2005. május), Peti már fenn várt a madárlesben, és gyorsan elkattintotta a gépet, mielőtt indultam... :)



És egy kis kulisszatitok arról, hogyan is készült az oldal. Beleszerettem a maszkba, csak annyit tudtam, hogy azt mindenképp fel fogom használni. Rá is illesztettem a fotót, egy hirtelen ötlettől vezérelve fekete-fehérré alakítottam. Így ugyan nem tetszett, de a széle annyira megfogott, hogy az végül így maradt, és ez adja a díszítést... :) A fotó végül nem (csak) a maszkon került rá, és színes maradt... :) Az idézetet pedig a maszkról másoltam ki, mert ebben a formában, ahogyan felhasználtam, az pont nem látszik, és nagyon tetszik. :)


2. 
Ezt az oldalamat pedig Mörjike csodás freebie-jéből készítettem. Már napok óta agyalok rajta, de sem időm nem volt, sem ötletem. Nagyon-nagyon tetszenek az ilyen stílusú készletek, beléjük vagyok szerelmesedve, de sok idő kell, hogy rájuk hangolódjak. (Hiába, általában nem ilyen oldalakat szoktam készíteni...) Végül ez lett belőle. Nem életem fő műve, van még hová fejlődnöm, de azért tetszik. Ági, remélem, neked is! :)


Flowers for Mom by Mörjike
Mulletgod's Actions: Grungy + Sharpen your pencils
fotó: 1point4 Stúdió (2009)
Posted by Picasa

8 megjegyzés:

Ágicza 2010. április 12. 20:34  

Hűűű Te lány, Neked aztán arany kezed van! Mindenbe amibe belekezdesz egyszerűen tökéletes lesz! Emelem kalapom...

Bíró Ágnes 2010. április 12. 20:55  

Ha nem is főműved, de nekem nagyon tetszik és köszönöm szépen, pláne, hogy szántál időt ráhangolódni. :))

szrjudit 2010. április 12. 21:40  

Elkaptad mindkettőt, a Katás oldaladba szerelmes vagyok! :)

Janka 2010. április 12. 21:40  

szép kis oldalkákat készítettél. nekem az első borzasztóan tetszik, és nem is tér el annyira a stílusodtól ;)

Rucola Designs 2010. április 12. 23:23  

Hű, nagyon klassz mindkettő, az első abszolút kedvenc! :)

éva judit 2010. április 13. 8:32  

Szerintem is klassz lett
A maszkolással sok mindent kilehet hozni
Én azzal tanultam a szerkesztést annó

Timi 2010. április 13. 12:51  

Szerintem mindkét oldalad nagyon tuti lett!

erzsocica 2010. április 13. 20:03  

Nagyon szép lett mind a két oldalad!!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP