Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Rengeteg újdonság...

>> 2010. április 30., péntek

A CT-k átka... Egész héten szinte nem is jelentkeztem, most meg egyszerre hozok többnél is több új készletet és oldalt:

1. MY LITTLE PARADISE by Captivated Visions
Ez volt a búcsú-oldalam Rachel-nél. A készlet is fantasztikus:

available here, here and here

És az oldalam:


2. Újdonságok Val C.-től
Val nagyon aktív, és nézzétek csak, mennyi mindennel készült a nemzetközi Scrapbook napokra:





Az oldalam:

PS action: Prime Time + Black N Whitish by M4Hphoto
Az fotó a Margitszigeten készült, amikor találkoztunk Judittal és Timivel. Petra és Dávid nagyon jól egymásra találtak, erről láthatattok már fotót is, oldalt is a lányoknál. Én nem vittem gépet, így a lányok fotóiból szemezgetek... :) Judit, Timi! Fogadjátok szeretettel! Nagyon jó volt találkozni veletek, remélem, ebből rendszert csinálunk! :)



Az oldalam:

Love is all you need, Simply Joy és Simplicity by Val C. Designs
varrott virágszár és levél: Harvest Spice by Shabby Princess Design

A fotó az esküvőnkön készült, és ez egy fotó, nincs kettévágva, csak a kerethez van maszkolva. No, igen, kicsit elvonatkoztattam a sablontól, de azért ha jobban megfigyelitek, tényleg az alapján készült az oldal... :)

És akkor a freebie:

DOWNLOAD here @Val's blog

És még egy jó hír: szeretnél nyerni Val shopjába 2$-t vagy akár többet is? Látogasd végig a CT-je blogjait, és játssz velük! Mindegyik blogon 2-2$-t nyerhetsz... :)
3. TENDR' ESCALE by Kalina
Kalina újabb csodás készletet készített, ami 33 csodás papírt, és 110 még gyönyörűbb elemet tartalmaz. És ez a csodás készlet most mindössze 1$-ért a tiéd lehet! Szóval ha tetszik, ne habozz! :)


available here @Digital Crea

Az oldalam:





Ez a fotó annyira nem nagy durranás, de Beni olyan ritkán engedi mostanában fotózni magát, hogy amikor direkt felszólított rá, hogy tegyem meg, tudtam, hogy ezt a fotót mindenképp fel fogom dolgozni. Először csak sima oldalnak készült, de aztán arra gondoltam, hogy mégis duplaoldalt csinálok, egyszer hátha... (Inkább be se fejezem... :D)
És ha ellátogattok Kalina blogjára, akkor letölthettek egy freebie-t is:


DOWNLOAD here @Kalina's blog

4. MISS MADI by Stacy's Back Door Designs
Stacy vendég dizájner a ScrapMatters-nél. És ezt a készletet készítette erre az alkalomra:


available here @ScrapMatters

Az oldalam:


Ezt az elrendezést már ismerhetitek, az egyik oldalamon már láthattátok. Annyira szorított a határidő, és annyi oldalt készítettem mostanában, hogy nem volt ötletem. Így azt az oldalamat átalakítottam templétté, és ezt használtam. Amint lesz időm becsomagolni, és feltölteni, ti is letölthetitek majd, ha tetszik...

És még lehet, hogy jövök két oldallal, ha Gabs készlete is ma jelenik meg... :D Ha nem, akkor majd holnap...


4 megjegyzés:

szrjudit 2010. április 30. 9:08  

Joobnál jobb oldalak, van egy kedvencem is köztük :) Nagyon-nagyon köszönöm, Eszti, már most a következő alkalmat várom :)

icka 2010. április 30. 9:21  

minden oldalad elájulós, de a Margitszigetes a legászabb....csodaszépek!!!!

Ágicza 2010. április 30. 14:43  

Nem csodálom, hogy bekerült a GSOba:D CSODÁLATOS!! még mindig csak ismételgetni tudom magam: imádom a munkáidat :)

T 2010. április 30. 21:53  

Azta Eszti, ezeket melyik időzónában csináltad??? Vagy időmilliomos lennél??? Mindegyik csodás egytől egyig, de persze van egy kedvencem... Nagyon köszönöm!!! És várom már az újabb talit, akárcsak Judit!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP