Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Viszlát Jopke D., ...

>> 2010. április 26., hétfő

..., helló Studio of Jo Hanna! :)

Jopke bezárta az összes üzletét (pontosabban még az összes készlete megvásárolható összesen 35 $-ért egy darabig), és új irányba vette útját Studio of Jo Hanna néven. Kukkantsatok be hozzá, nagyon jó kis mini készleteket lehet freebie-ként letölteni nála:


Nemsokára megjelenik első készlete a Divine Digitals-nál. Még csak én is most töltöm, az előnézeti nagyon tetszik, szerintem érdemes lesz követni a blogját, és hogy merre tart... :)

--- --- ---

CT-k tekintetében más változások is vannak ám nálam: időhiány miatt leadtam kettőt közülük. 
Elbúcsúztam a Captivated Visions-tól, bár még jövök majd egy oldallal, ha megjelenik a készlet. Rachel fantasztikus készleteket gyárt, de messze áll az én stílusomtól. Nehezen tudtam jó oldalakat készíteni neki, és nem mindig éreztem, hogy sikerült kihoznom a legtöbbet a készletéből. A jóidő beköszöntével szerencsére egyre kevesebb időt töltök a számítógép előtt, így át kellett gondoljam, hogy mit bírok és mit nem...
A másik csapat, akiktől elbúcsúztam, a Pink Lotty Designs. Mónika is fantasztikus készleteket csinál, de az ő készletei is nagyon mások, mint amikkel én alkotni szoktam. Nagyon élveztem a "munkát" minden készletével, mert kicsit felrázott, új nézőpontban kényszerített, de az időhiány miatt kezdtem stresszelni. És alkotni szerintem csak teljes szívből lehet/érdemes...
Tervezem még leadni egy másik ct-met is, de ott majd csak júniusban jár le az ígért idő, így arról bővebben majd akkor.

Közben kaptam még két másik ct-felkérést is, amik annyira jól estek, mert tényleg semmit nem tettem értük azon kívül, hogy megalkottam az oldalakat. De az előző okok miatt ezeket sem vállaltam el...

2 megjegyzés:

Janka 2010. április 26. 18:31  

No, ezt abszolúte megértem. Engem sem motivál, hogy sok helyen vagyok tag, sőt... Ami nem esik jól, ne erőltessük, úgy vagyok vele. Meg különben sem jó olyan készletből dolgozni, ami nem áll közel hozzád. Élvezd ki a "semmittevést" ;)

Jo Hanna 2010. április 28. 18:01  

Darn! I wish I could read this! :-)...hehehe

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP