Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Az én világom - Scrap Your Story #01

>> 2010. május 13., csütörtök

Az előző bejegyzésemben már beszéltem erről az ingyenes tanfolyamról. Nekem szükségem van ilyen jellegű oldalak készítésére, amióta gyerekeim vannak, elhanyagolom a lelkem, és ilyenkor kénytelen vagyok megállni, elgondolkodni, és sokkal nyugodtabban tudom folytatni az utam. :)
És az oldalamon már látszik a tegnapi galéria-nézegetés hatása... :) Szinte egy tenyérnyi hely sincs szabadon, de nekem ez most így tetszik. Kíváncsi vagyok, ti mit szóltok hozzá...


Pieces of me by Vinnie Pearce
Romance Me by Vinnie Pearce
Sparkle stitches by Vinnie Pearce
Wishes and Dreams collab by Vinnie Pearce and Kitty Designs
Fraction de seconde by Val C. Designs and EH Studios
Love a lot by Jopke D. (recolored)
Whisper Wings by C. Borgfeld
Dandelion 2 by Leslie B
[GSO - DST]


A magamról írottak nem nagyon látszanak, de ezek úgyis magamnak szólnak, így inkább nem másolom ki. Viszont a fekete részen van egy idézet, amit nagyon-nagyon szeretek, ezt megosztom veletek: 
Úgy élj, hogy visszanézhess.
... Okosan élj. De főleg: szépen. Gazdagon, ne a szó anyagi értelmében.
Ahogy a vonuló vadak hagynak nyomot maguk után, úgy hagyj te is. Hogy rád találjanak, ha keresnek. Hogy rád találhasson, aki keres. Hogy ne felejtsék el a vonulásodat.
Jeleket hagyj a világban, téged jelzőket. Gondolatokat, melyek rád mutatnak. Emlékeket, bármilyet, csak markánsak legyenek.
Az iskola unalmára vagy az egyetem sivárságára visszaemlékezni, mi más ez, mint előlegezett öregség? De ha a szokások, dáridók, mosolyok, könnyek, félelmek és elégtételek váltogagatják egymást, ha egyetemi bálok zenéje cseng fel emlékezetedben, lányok arca, szemük tágulása, muris kalandok, akkor jól éltél.
Akkor éltél helyesen.
Úgy élj, hogy minden pillanatod méltó legyen a felidézésre. Úgy élj, hogy ha leszáll az este, a vaksötét múltban millió szentjánosbogár foszforeszkáló fénypontja égjen.
Úgy élj, olyan megfontoltan, okosan és szépen, hogy még az elmúlás fájdalmát is eltakarja a jóleső emlékek felizzó melege.   (Hankiss János)



Posted by Picasa

16 megjegyzés:

Margó 2010. május 14. 0:20  

Eszter, bármit csinálsz, nem igazán tudom megmagyarázni miért, mert személyesen nem is ismerlek, de kis jelekből a lelkitársamnak tartalak.
Az elején és azóta már többször is elmondtam Neked, hogy szeretném a digi-technikát megtanulni, de csak azért,hogy kifejezhessem magamból, aki vagyok, hogy emlékeket készíthessek azoknak, akiket szeretek és akik majd annak örülni fognak.

Te olyan szinten készíted az oldalaidat,hogy számomra érzelmek, mint a szeretet, emlék, csodálat, átjön, megérint. Én az oldalaimon - bár kezdő vagyok - nehezen tudom elhagyni a kommentet, akár idézet, akár szöveg, mert ezek nekem összetartoznak. Nem hagyom magam eltéríteni az önkifejezéstől, mert életemben egyszer fel kell vállalnom a magam döntését, akaratát!
Nálad, ez egy belső jel, amit észre kellett venned, hogy most valami másra van szükséged.
Élj a döntés szabadságával, hogy a lelked szabad lehessen!
Bocsánat, hogy sokat írtam, de azt nagy szeretettel: Margó
... és gyönyörű az idézeted!

Dorka 2010. május 14. 6:49  

Olyan fantasztikus lett ez az oldalad! Annyira szeretem olvasni a gondolataidat. Tudod sokszor én is pontosan így érzek egy-egy nap után. Olyan jó lenne kitartónak lenni, a külsőmmel foglalkozni, egy jót beszélgetni...

altalena 2010. május 14. 7:10  

Imádom ezt a változást, ami most nálad véghez megy! Ez a stílus fantasztikus! Tetszik, hogy pakoltál, nem is keveset:D:D .... ahogy megfogalmazod az érzéseidet, nagyon együtt érzek veled, és csodálom azt amit és ahogyan csinálod! Nekem ez az oldal 5***!!!
Frenetikus lett!:)

Lululu 2010. május 14. 7:49  

Bár agyilag kezdek amortizálódni a kialvatlanság miatt, és jelenleg nem vagyok képes hasonló szépeket megfogalmazni, amit az előttem hozzászólók tették, de hasonló a véleményem. Fantasztikus lett! Csak így tovább!

Kriszta 2010. május 14. 7:55  

Eszter, ez lenyügöző. Bár kicsik a betűk én elolvastam a kommentet és nagyon, de nagyon tetszik. Még ilyet.

Unknown 2010. május 14. 8:01  

gyönyörű oldal!!!! borzasztóan tetszik! még még sok ilyen oldalt Eszter :)
az idézet pedig annyira szép és igaz, hogy ha nem bánod, megy is a gyűjteményembe ;)

Ányi 2010. május 14. 8:18  

Szép lett és az 'egy tenyérnyi hely sincsen szbadon'-ról totál más jutott az eszembe :-) Ennek ellenére nem érzem túlzsúfoltnak, hisz szöveg van rajta...
Jók ezek az én-oldalak...

Janka 2010. május 14. 8:48  

borzasztó nehéz szépen elrendezni ennyi elemet, még akkor is, ha "csak" szövegről van szó. nehéz jól megválasztani, milyen betűket alkalmazhatsz ízlésesen az oldalon. csodásan oldottad meg mindezt, anélkül, hogy zsúfoltnak tűnne az oldal. harmonikus az egész :) abszolút inspiráló!!! köszi :)

do 2010. május 14. 9:59  

Csatlakozom az előttem szólókhoz. Frenetikus oldal lett. Az idézeted elgondolkodtatott, kimásoltam, ha nem bánod, és most emésztgetem kicsit :D

szrjudit 2010. május 14. 10:01  

Maga a csoda ez az oldal, teljesen máshogy közelíted meg, mint én, de rengeteg a közös bennünk, ezért is beszélgetünk olyan jókat. Még az oldaladra is rákerültem...
Megható, györű, mély, művészi... Még, még, még. A megújulásod, stílusban nagyon izgalmas!

T 2010. május 14. 12:41  

mit is mondhatnék ennyi hozzászólás után!!! csodálatos oldal, minden tekintetben. az írói vénádat különösen irigylem, és köszi, hogy helyet kaptam benne (az életedben) én is!!! megható ám nagyon számomra!!!és csak juditot ismétlem: még még még!!!

Fahéjasalma 2010. május 14. 23:01  

Csak ismételni tudom az előttem szólókat, Fantasztikus ez az oldalad (is), nagyon tetszik. És az idézetek is. Nagyon jó lett a blog új fejléce is!

Kata 2010. május 15. 0:43  

Csodálatos ez az oldal és az a mély, értékes tartalom ami benne van. Tetszik ez a megújulás is. Nagyon tehetséges vagy! Soha ne hagyd abba!

millu 2010. május 15. 6:13  

Már mindent leírtak,amit csak lehetett.Szuper.Én is elolvastam,amit írtál az oldalra.

Rucola Designs 2010. május 15. 17:52  

Mindent elmondtak előttem, csak csendesen kalapot emelek. :)

DAnett 2010. május 16. 12:30  

Már sokszor írtam, mennyira szeretem amit csinálsz Eszter! Olyan mélyen és tisztán tudod megfogalmazni az érzelmeket, a mindennapos történéseket, ahogy senki más! Fantasztikusan egyedi és lenyűgöző a stílusod :) Minden oldalad tanít valamit :) Az idézeted gyönyörű és nagyon elgondolkodtató. Köszönöm, hogy megosztottad Velünk a könyvet is :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP