Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Art Journaling

>> 2010. május 12., szerda

Eltűntem kicsit, ennek legfőbb oka az, hogy anyukámnak készítettem a szülinapjára egy fotókönyvet, és mint mindent, ezt is az utolsó utáni pillanatban találtam ki... :) Nyugodtan írhatok róla, mert nem számítógépezik, így tutira meglepi lesz... :)
És ahogy készítettem a fotókönyvet, rájöttem, hogy új dolgokat kellene tanulnom, mert kezdem nagyon egysíkúnak érezni, amit csinálok. Kell egy kis változás. 
Imádom a DesignerDigitals stílusát is, egy-két oldalt biztosan fogok liftelni onnan. (Persze azért nem akarok teljesen elszakadni attól, amit csinálok, de a családi emlékek megörökítéséhez közelebb áll ez a stílus.)
És ahogy bóklásztam a galériájukban, rátaláltam erre: ART JOURNALING. Szerelem első látásra. Imádok írni, bár mostanában kevés a kommentes oldalam, de ez inkább az időhiány és fáradtság számlájára írható. És ugyan ez nem (feltétlenül) a családi emlékek megörökítésére alkalmas ág, de önkifejezés, művészet, lélektan, minden-minden belevehető... :)
És innen pedig eljutottam a GET IT SCRAPPED honlapjára, ahol további kincsekre bukkantam. A kedvencem ez az ingyenes tanfolyam: SCRAP YOUR STORY.
Szóval élek, vagyok, és nemsokára jelentkezem majd! :)

10 megjegyzés:

altalena 2010. május 12. 15:56  

Biztos gyönyörű lesz a csalkádi albumod! Nagyon érdekesed, amiket találtál... meg is nézegettem őket:) Köszike

Sztrega 2010. május 12. 17:07  

De jó, de örülök, hogy leírtad, tényleg klassz oldalak, az új fotoalbumom készítésével igencsak megakadtam, de itt biztosan lesz egy két új ötlet ami alapján tudom majd folytatni.

Lululu 2010. május 12. 17:13  

De jó oldalakat találtál! A DD-ről már én is sokat lifteltem, én is nagyon szeretem azt a stílust (is).

icka 2010. május 12. 17:21  

hú ezek nagyon klasszak Eszter, köszi, hogy megosztottad velünk!
Én is gyakran keresgélek valami újat, hogyan léphetnék tovább, vagy más irányba...
csak hát idő, idő!!!
köszi mégegyszer

Krisz 2010. május 12. 20:25  

Eszti! Hát ezek szuperek! Igen sokszor én is gondolok erre, hogy valami újat, valami mást, valami érdekeset, egyedit, ...
Ezek már "igazi" műalkotások, akár óriás poszternek is remek lenne! :)

Rucola Designs 2010. május 12. 20:48  

Szuper ez a stílus és illik hozzád nagyon! Már várom az alkotásaidat! No meg a fotókönyvet is! :)

Kata 2010. május 13. 10:53  

Újabb értékes tartalmakkal gazdagodott most a hírolvasóm, köszönöm :) Sok sikert a fotókönyvhöz!)
(én is nagy munkában vagyok, illetve leszek: jövő héten kapok fotókat és 1 hét alatt kell összeraknom még 30 oldalt...)

Margó 2010. május 13. 13:28  

Eszter! Annyira örülök annak, amit írtál! Bár én imádom a stílusod, de minden oldalt végig fogok olvasni, amit írtál.
Mindig azt éreztem - február óta -, hogy a digi technikáját csak olyan mértékig akarom megtanulni, amíg az érzelmeim, belső gondjaim "kidolgozását" segítik. ... és ebbe beletartozik az is, hogy olyan stílusokkal is megismerkedjek, amiről eleve tudom, hogy nem én vagyok!

Örömmel, és kíváncsian várom, hogy azt olvashassam, ELÉGEDETT A LELKED:-)
Szeretettel: Margó

Unknown 2010. május 13. 17:28  

de örülök, hogy megmutattad ezt a galériát!!! már egy ideje én is próbálkozom az art journaling-gel de nem digitálisan, hanem hagyományosan, ceruzával, festékkel :) kíváncsian várom az ilyen stílusú oldalaidat :)a get is scrapped is egy nagyon klassz hely :)

Bíró Ágnes 2010. május 13. 20:45  

Nem olyan régen én is rátaláltam erre a galériára, nálam is szerelem lett első látásra, én is tovább kutakodtam, bár nem teljes mélységig...csak most egy kicsit másfelé kanyarodtam, de folyamatosan a szemem előtt van.
Kíváncsian várom az ilyen jellegű oldalaidat, no meg a készülő fotókönyvet. Remélem megmutatod majd nekünk is.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP