Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Anyák napja...

>> 2010. május 7., péntek

Két új anyáknapi készletet hoztam:

1.) FOR MUM by Stacy's Back Door Designs:

available here @ScrapMatters

Az oldalamat anyukámnak készítettem, és @nne gyönyörű oldalát lifteltem. A komment túl személyesre sikeredett, így használtam a Kata által ajánlott Lorem Ipsum generátort, köszi, Kata az ötletet!



2.) MAMA LIKES THE ROSES by Studio of Jo Hanna:

available here @Divine Digital

Az oldalaim:



sablon: Simple and Clean no3 by Sabrina's Creations
fotó: 1point4 Stúdió (2009.)

1 megjegyzés:

Margó 2010. május 8. 15:53  

Nagyon szép, színeikben békességet árasztóak ezek az oldalaid:-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP