Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Adott fotó - Tittynek

>> 2010. június 2., szerda


Art Play Find My Way by Anna Aspnes
Art Play Palette 2 by Anna Aspnes
Collab Sweet Siblings by Stacy's BackDoor Designs and Sarah Bennett
Blue Moon freebie by Kristen Rice

[GSO - DST]

Szokásos módon nagyon-nagyon el vagyok maradva az adott fotós játékban. :( Mindenkitől elnézést kérek emiatt. Főleg azért is, mert már az én fotóm is sorra került, és kaptam is gyönyörű oldalakat! Köszönöm őket, ha lejár a határidő, majd itt a blogon is mutogatom ám...

Szóval elszégyeltem magam, és én is elkezdtem az oldal-készítést, elsőként Timi fotójával. És a mostanában beszerzett "szerelem"-készleteimmel, amiket a névnapomra kaptam az én drága férjemtől. :)

Timi, fogadd szeretettel az oldalt, remélem, tetszik!
Posted by Picasa

7 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. június 2. 10:59  

Erre érdemes volt várni, micsoda gyönyörűség! :)

eagleszem 2010. június 2. 11:54  

Csodaszép Eszti! Szuper a fotómanipuláció! Csúcs az egész! Nagyon kedves a férjurad, hogy ilyen tuti ajándékot kaptál tőle!

Timi 2010. június 2. 13:48  

Nagyon-nagyon tetszik Eszter! Jujjde örülök neki!!!!! köszönöm szépen!
Ez valami csodaszép!!!! :-)))))

Janka 2010. június 2. 14:45  

most dobtam el az agyamat! ez nagyon-nagyon-nagyon király! wow!

Bíró Ágnes 2010. június 2. 15:31  

Nekem meg elájulós. :) Gyönyörű művészi körítés ennek a fotónak. Nagyon tetszik, inspiráló, szemet gyönyörködtető, tökéletes. Egyszerűen kedvenc!!

Lululu 2010. június 2. 20:06  

Ez valami eszméletlenül jó! Nem találok szavakat! Hova tudod még fokozni? Én nem vettem részt még adott fotós játékban, de ilyen oldalért benevezek. :)

erzsocica 2010. június 4. 17:54  

Nagyon szép lett, imádom!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP