Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

This is you - WA #06

>> 2010. június 3., csütörtök

Külföldi galériákban dícsérték az egyik oldalamon szereplő WA-mat, úgyhogy gondoltam, megosztom. :)



---   ---   ---
Köszönöm mindenkinek az előző bejegyzésemhez írt kedves megjegyzéseket, annyira jól esett! :) Csak próbálgatom magam még ebben a stílusban, és sokszor vagyok bizonytalan, hogy vajon jó-e, amit csinálok. De annyira pozitívak a visszajelzések, szóval próbálkozom tovább. :)
Meg is lepődtem, mert ez volt az első oldalam, amit feltöltöttem a DesignerDigitals honlapjára, legnagyobb megdöbbenésemre 8 kommentet kapott, és több, mint 100-an nézték meg pár óra alatt. Hihetetlen!


10 megjegyzés:

Kata 2010. június 3. 8:28  

Nagyon tetszik, le is töltöttem. Köszönet érte!

Kriszta 2010. június 3. 8:44  

Ezt a WA-t én is megdicsértem ám az SB-n. ... azt hiszem.... de biztos. A DesignerDigital-ról nekem is nagyon jó tapasztalataim vannak. Szeretem azt a helyet.
Ja és köszi a WA-t.

Rucola Designs 2010. június 3. 11:12  

Gyönyörű, köszönöm szépen.

Krisz 2010. június 3. 13:36  

Köszi, már viszem is! :)

CraftCrave 2010. június 3. 16:22  

Just a quick note to let you know that a link to this post will be placed on CraftCrave in the DigiFree category today [03 Jun 02:00pm GMT]. Thanks, Maria

Janka 2010. június 4. 15:20  

köszi, köszi, köszi :) csodásszép!

erzsocica 2010. június 4. 17:51  

Nagyon szuper, köszi!

Ágicza 2010. június 6. 22:08  

én is vittem :)Isteni lett nagyon!!:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP