Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

OKC - Designs by Mörjike II.

>> 2010. június 24., csütörtök

Újabb OKC-s oldal, merthogy nagyon megtetszettek Ági maszkjai is:

available here @LDD

A maszk felhasználása elég rendhagyóra sikeredett, mert nálam leginkább egy tépett papírra emlékeztet, de árnyékkal sokkal jobban mutatott, mint simán maszkként használva. Szerencsére Áginak is tetszett, bár az előzőek miatt kicsit félve küldtem el neki... :) Ilyen lett:


Soft Pillow Mini Kit
all by Designs by Mörjike
fotók:
fa - The Dark Tree by x-horizon
virágok - The Garden by RazyGraphicDesign

4 megjegyzés:

szrjudit 2010. június 24. 22:55  

Ó, hogy ez mennyire csodás, elájulok, woooooow, gyönyörű!!!

Ágicza 2010. június 25. 6:14  

Alaptalan a félelem szerintem:)) Ez egy kis csoda lett!:)) és milyen ötletesen használtad fel a maszkot :) wááá.)

Judit 2010. június 25. 6:30  

Fantasztikus, gyönyörű oldal!!!!! Szerintem is alaptalan a félelem.

erzsocica 2010. június 25. 16:47  

Nagyon ötletesen használtad fel a maszkot! Imádom a teljes oldalas fotókat, olyan édes...

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP