Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

OKC - Designs by Mörjike

>> 2010. június 21., hétfő

Ági OKC-t hirdetett (érdemes megnézni! - itt), amit nem tudtam kihagyni. Annyira igényesek, szépen kidolgozott minden munkája, szeretek a készleteivel alkotni. Nem hagyhattam hát ki.
Először is mutatom, hogy miket használtam:


available here @LDD


available here @LDD

És az oldalam, egy régi (2007-es) fotósorozatból, amit nagyon szeretek. Úgy érzem, ezzel az oldallal kicsit sikerült visszatalálnom önmagamhoz, nagyon jól esett megcsinálni. Sikerült újra belemerülnöm az alkotásba, igazi frissítő kikapcsolódás volt.


Art Canvas Essentials, 
Basics Stitches,
Sympathique
all by Designs by Mörjike 
fotó: 1point4 Stúdió (2007.)

8 megjegyzés:

Kata 2010. június 21. 22:35  

De csúcs! Nagyon-nagyon tetszik!

Rucola Designs 2010. június 21. 22:40  

Ó-ó-ó! Állati szuper! :)

Ányi 2010. június 21. 22:53  

Klafa oldal! Örüök, hogy jól esett, az ilyen ovimentes időszakban ez naon fontos! :)

Lululu 2010. június 22. 7:44  

Ez alapján az oldalad alapján tényleg újra a régi vagy. Már írtam a scrapbook.hu galériájában is, hogy csúcs lett! Imádom az egészet.

Lululu 2010. június 22. 7:44  
Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.
Kisnyul / Andi 2010. június 22. 12:02  

Nagyon tetszik az oldalad! Nekem is kedvencem Mörjike. :)

Ágicza 2010. június 22. 14:37  

Csodálatos oldal lett:) Örülök, hogy kezdesz újra visszatérni a régi kerékvágásba:)
Mörjike készletei valami fantasztikusak!:)

Margó 2010. június 22. 19:24  

Örülök az oldaladnak, és nagyon szeretem ezeket a fotóidat:-))

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP