Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

HAPPY SUMMER by Rainbow

>> 2010. június 19., szombat

Kata így jellemzi új készletét: színes, vidám, napsugaras, virágos. És mivel én sem tudnám ennél jobban, inkább mutatom is:

available @SI and @SIS

És az oldalam (amit már kicsit jobbnak érzek, mint a K.A.Project-nek készítettet, de azért még ezzel sem vagyok teljesen elégedett. Remélem, lassacskán csak visszarázódom... :( És remélem, azért tetszik nektek...)



És érdemes ellátogatni Kata blogjára, mert egy freebie vár rátok (és megnézhetitek a többi CT-tag oldalát is)


download here @Rainbow's blog

1 megjegyzés:

Margó 2010. június 28. 15:24  

Ez valahogy kimaradt, mert nem vettem észre. Egy olyan oldal, aminek Beni felnőtt korában nagyon fog örülni:-)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP