Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Új készletek - Timo Designs, K. A. Project

>> 2010. június 18., péntek

FRIENDS full kit by Timo Designs

Timi készlete már megjelent egy ideje, de a kórházi kiruccanásunk miatt nem tudtam eddig megmutatni. Most pótolom:

available here @SI

Két oldalt is készítettem belőle, mivel az első oldalam sokat nem mutatott a készletből. De hiába pakoltam rá bármit, végül leszedtem, mert valahogy nem illett oda... :D Íme, ilyen lett, döntsétek el, hogy nektek tetszik-e.

fotók: 1point4 Stúdió (2007.)

A másik oldalam pedig Julcsikáról készült - szerencsére ez a boldog mosolya már megint "aktuális", ma voltunk vissza ellenőrzésen, és a hörgőtágítót már abba lehet hagyni nála... :D (A fotón amúgy épp az asztal alatt van, és ezzel a huncut mosollyal jelzi, hogy épp a konnektort akarja piszkálni... A kis boszorkány... Imádom!)




SLEEPY KIT by K. A. Project

A lányok nagyon eltűntek, és bár nagyon vártam a visszatérésüket, mégsem sikerült olyan oldalt alkotnom a készletből, amilyet szerettem volna. Egy éjszakám volt rá, és a kórházi lét után nem igazán tudtam még ráhangolni magam a szkreppelésre. Azért persze mutatom a készletet és az oldalamat is:


available here @2LP

Az oldalamon pedig Benikém alszik a vállamon. Amikor pici volt, szinte szertartásszerűen mindig elaludt a vállamon büfiztetés közben, majd amikor rájött a turpisságra, hogy már nem folyik a tej a szájába, ordítva ébredt... :D


2 megjegyzés:

Dorka 2010. június 18. 18:02  

Csitti fitti nagyon! le a kalappal az elhivatottságod mellett és a kitartásodért!

Janka 2010. június 19. 9:43  

gyönyörűek lettek, Eszter! főleg a legelső tetszik.

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP