Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

MOMENTS CAPTURED by Studio of Jo Hanna (a new kit + RAK)

>> 2010. június 13., vasárnap

JoHanna új készlete gyönyörű. Bevallom, az első két készlete tőlem nagyon távol állt, de ezt imádtam az első perctől fogva. Ahogy megláttam az előnézeti képét, beleszerettem:

available @SI, @DSC

Ráadásul, most 25% kedvezménnyel vásárolható meg! (A Scrapinsideren pedig megtalálható egy-két régebbi Jopke készlet is, új csomagolásban...) És ha vásárolni nem is szeretnél, van esélyed megnyerni is a készletet, ha hagysz itt egy megjegyzést.

Két nagyon eltérő oldalt készítettem. Az elsőn a gyerkőcök vannak, egy "régi" fotón, mert ez a kedvenc közös képem róluk. Az apropó pedig, hogy olyan édesek együtt, kezd kialakulni köztük valamiféle "szövetség" és olyan jó elnézni őket.



Az elrendezés ötlete  Robin Williams Tervezz bátran! c. könyvéből van, egy weboldalt épített fel hasonlóan. Ahogy megláttam a bal sávot, egyből tudtam, hogy ez a megfelelő felépítés az én oldalamhoz is. Amúgy a könyvet is mindenkinek csak ajánlani tudom, nagyon érdekes, és kicsit talán tudatosabbá lehet tenni egy-egy oldal tervezését.

A második oldalam pedig a húgomról készült. Nehéz időszak van mögötte és még előtte is. Ez egy régebbi fotó róla, és remélem, hogy nemsokára megint így fog mosolyogni. Ez megint egy oldal a szívemből. Nekem kicsit segített feldolgozni a történéseket, remélem, neki is segít:


arckép: PW-action: Old West
The BnBig Picture
teljes alakos fotó: Mulletgod's Action - Sharpen Your Pencils + Grungy
fotó: 1point4 Stúdió (2007.)

Hát, ez az oldal nem olyan, mint amilyennek terveztem. Eredetileg Amanda Taylor egyik oldalát készültem liftelni az általa írt tutorial alapján. Sok köze végül nem lett hozzá, csak a fotókeret maradt az action-ből... :D Egyszer azért majd megcsinálom azt is...

4 megjegyzés:

Rucola Designs 2010. június 14. 0:25  

Esztikém, olyan szívhez szóló oldalakat tudsz csinálni! Tünemény a két gyermek, húgodnak meg nagyon drukkolok! Gyönyörű mindkettő.

Lululu 2010. június 14. 8:45  

Nem tudok választani a 2 oldal közül. Teljesen mások, de mindkettő fantasztikus. Úgy csodálom, amiket csinálsz!!!!

Krisz 2010. június 14. 13:01  

Mindkettő gyönyörű ,de nekem a második a kedvenc! a fotó szupi és a fényképes megoldás is nagyon tetszik! :)

altalena 2010. június 14. 22:07  

Jajj Eszti, mind két oldal álomszép! Remélem a hugod is felvidul az oldal láttán:)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP