Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Egy oldal a szívemből...

>> 2010. június 13., vasárnap

Az Oscraps júniusi fotó-kihívásán a nagy kontrasztú fekete-fehér kép van a középpontban. Nagyon megfogott engem is a dolog, mert imádom a fekete-fehér fotókat. Ahogy kerestem a megfelelő fotót, újra rátaláltam arra a képre, amit még Julcsikával a pocakban készített rólam a fényképész. (Úgy sajnálom, hogy amikor Benivel voltam várandós, még nem jártunk fotóshoz...)
Aztán találtam egy nagyon jó kis tutorialt, szerintem sokszor fogom még használni. Mutatom az eredeti fotót és az átalakítottat:
(a második módszert alkalmaztam, annyi kiegészítéssel, hogy a végén még csináltam egy összeolvasztott rétegmásolatot - láthatók egyesítése új rétegen: Ctrl+Alt+Shift+E -, ennek tulajdonságait a következőkre állítottam: Raszter + 65%. Végül összeolvasztottam a rétegeket és a szememnél a színégetés eszközt használtam)

Az oldalam pedig:


Curiouser & Curiouser by Paislee Press and Joanne Brisebois (desaturated)
Touch of Whismy by Joanne Brisebois
fotó: 1point4 Stúdió (2008.)


Tudom, ez megint a minimál minimálja, de olyan szuper és ütős idézetet találtam, ami mellé egyszerűen nekem nem kellett semmi, hogy ne vonja el róla a figyelmet. Nekem tetszik, remélem, nektek is. És ha esetleg ti is beleszeretettek volna az idézetbe, letölthetitek. :)




13 megjegyzés:

Dorka 2010. június 13. 6:42  

Eszméletlen szép, finom lett az oldalad Eszti! Olyan gyönyörű vagy a képen és az idézet is csodálatos! IMÁÁÁÁÁDOM!

altalena 2010. június 13. 9:27  

Wow... gyöööönyörűűűűű! Köszönöm a wa-ot és a tutorialt! Fantasztikus amiket csinált:)

altalena 2010. június 13. 9:27  

Amiket csináltál:)

Janka 2010. június 13. 10:03  

Csodás lett, Eszter! Szerintem, ne mentegetőzz a minimáljaid miatt, soha. Egyrészt fantasztikusan csinálod -- sokan nem is tudják, mennyi munka van egy ilyenben! Másrészt ez a stílusod. Te talán sosem fogsz úgy pakolgatni, mert nem ez tetszik.

Köszi az idézetet ;)

Rucola Designs 2010. június 13. 14:30  

Maximálisan gyönyörű minden szempontból! Köszi a wa-t, az is tuti nagyon! :)

Margó 2010. június 13. 20:30  

Csodálatos, és számomra élmény!

(és köszönöm a WA-t)

Névtelen,  2010. június 13. 20:35  

Thank you so much!

Névtelen,  2010. június 14. 3:51  

Thank you for sharing.

Névtelen,  2010. június 15. 9:20  

Beautiful page and blending !!! I'm really lazy lately and I don't go very often at DST where I can always see your nice comments but I thought I'd come visit your blog instead !

Soco 2010. június 15. 17:54  

OMG Eszter! Your page is wonderful and you're beautiful in that photo! I love it!!! Thanks for sharing this with us! :)
Hugs!
Soco

Cocotounette 2010. június 16. 11:17  

Wonderful page and Wordart !! Thank you for sharing it with us !!

mayasa 2010. június 21. 8:17  

thank you so much for this wonderful wa

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP