Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

Újdonságok (és kevésbé újdonságok) - Studio of Jo Hanna és Timo Designs

>> 2010. június 25., péntek

Jo Hanna két gyönyörű QP-albumot készített, egy lányos és egy fiús verziót. Én imádtam mindkettőt, ha egyszer sok időm lesz, szerintem elkészítem a gyerkőcök baba-albumát. Már úgyis rég tervezem, most megvan hozzá a készlet is... :D

Kicsit azért belecsempésztem magam is az oldalakba, bár úgy tökéletesek, ahogy vannak. Csak olyan fura lett volna csak képet betenni mögéjük, rosszul éreztem volna magam...(Ez meg persze már az én hülyeségem...) De inkább mutatom is őket:

The Book Of Wonder - A Baby Boy Album
availabe here @ Plain Digital Wrapper

Az oldalamhoz felhasználtam még Timi Overlay-csomagját, ami már nem annyira új, de annál szuperebb... :D

available here @SI

És most már mutatom is az oldalamat, Benikémről, születése után pár órával:

A Book of Wonder - A Baby Boy Album and
Moments Captured by Studio of Jo Hanna
Vintage Photo Overlay Pack 02 by Timo Designs

És a lányos album:
The Book Of Wonder - A Baby Girl Album
available here @Plain Digital Wrapper

És az oldalam a három hónapos Julcsikáról:


És ha tetszik a készlet, nincs más dolgotok, mint egy megjegyzést hagyni itt, és ha a szerencse mellétek szegődik, megnyerhetitek az egyiket.


4 megjegyzés:

erzsocica 2010. június 25. 16:43  

Nagyon szépek ezek az albumoldala. A fotóid pedig egyszerűen tüneményesek!

icka 2010. június 25. 20:17  

csodás fotók! főleg az elsőn, na jó a másodikon is........

Margó 2010. június 26. 12:24  

Álomszép oldalak! Nem tudok betelni Julcsika csodálatos kis szemeivel:-)))

DAnett 2010. június 27. 20:33  

Meseszépek lettek az oldalaid! Azok a fotók...imádnivalóak!!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP