Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

RAK és újabb CT tagság

>> 2010. június 30., szerda

Először is mutatok egy gyönyörű készletet, amelyet két kedvenc dizájnerem készített: Jo Hanna és Val C. Mindkettőjüket imádom, és mindkettőjüknél csapattag vagyok... :) És a mostani készletük is gyönyörű lett:


A készlet pénteken jelenik meg, és ha meg szeretnéd nyerni, nincs más dolgod, mint egy kommentet hagyni itt, a DST-n. Érdemes ellátogatni Jo Hanna blogjára is, mert egy-két ízelítő oldalt már feltett a ct-tagok alkotásai közül. És Val blogjára is, mert ott is van esélyed arra, hogy megnyerd a készletet... :D

És az újabb CT-tagság...
Nem, nem ment el az eszem, hiszen mostanában csak leadogattam a ct-ket, és még mindig nincs több időm. De a jelentkezés nem is mostanában történt, hanem még március elején. Viszont a - nem kevéssé meglepő - válasz csak most érkezett. Legnagyobb megdöbbenésemre bekerültem Didóhoz!!!!!!!!!!!! :D És időhiány ide vagy oda, nem tudtam nemet mondani... :) Ha holnap visszalátogattok, már oldalakat is mutatok majd... :)

9 megjegyzés:

Ágicza 2010. június 30. 13:15  

Wow!!! Eszti ez remek hír!!!:))) Egy ilyen felkérésre tényleg nem lehet nemet mondani!! :)) Alig várom már az oldalaidat:) Didó készletei egyértelműen Rád illenek :)) Szuperszuperszuper!!!:)))

Kriszta 2010. június 30. 14:36  

Azta. Ez fantasztikus hír. Gratulálok hozzá. Mörjikéhez csatlakozva alig várom én is az oldalad. Én azért még sejtek egy CT tagságot a jövőre nézve :)

Rucola Designs 2010. június 30. 15:37  

Szerintem egyáltalán nem meglepő és szeretettel gratulálok hozzá. :)

Janka 2010. június 30. 15:43  

Gratulálok, hogy bent vagy a csapatban. Didónál nem kell stresszelni. Biztos, nagyon szép oldalkákat fogsz készíteni.

DAnett 2010. június 30. 17:05  

Gratulálok Eszter! Biztos csodás oldalakat fogsz készíteni. Már várom! :)

Bíró Ágnes 2010. június 30. 17:54  

Wow Eszti! Hatalmas gratula! Kriszta anyuhoz hasonlóan alig várom a gyönyörű oldalaidat!!!:)
Egyúttal szontyi is vagyok, hogy nincs több időd.

Margó 2010. június 30. 21:41  

Szeretettel gratulálok:-)))

Krisz 2010. június 30. 23:39  

Gratulálok! Ez valóban csodás! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP