Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

WHISPERING collab by Jo Hanna and Val C.

>> 2010. július 2., péntek

És egy újabb bejegyzés mára...
A készletet már mutattam, és mától végre kapható is! :) Azért mutatom még egyszer:

available @SI and @DSC

És az oldalaim. Ezek most megint a minimál jegyében készültek, egyszerűen ezt hozta ki belőlem a készlet. :) De nagyon élveztem vele alkotni! Íme:



Amikor megláttam Val wordart-ját, egyből ez a fotó jutott eszembe. Benikém másfél évesen, egy macis hátizsákkal kel útra. Persze csak a konyhába igyekezett, de ez nem látszik a fotón... :) (És ahogy nézegettem a fotót, az jutott eszembe, hogy mini.Jucikánk most pont ennyi idős, de ő aztán nyújtózkodhatna a kilincs után, a közelében sem járna... :D)


Itt pedig az alig féléves Beni tör Peti karjaiban az ég felé. Imádta, amikor az apja emelgeti. Olyan édesen gurgulázva kacagott közben. Néha még most is sikerül neki egy-egy ilyen nevetést produkálnia, és olyankor annyira boldog vagyok...



És végül egy kicsit szokatlan stílusú oldal tőlem, de én most nagyon szeretem ezt az oldalt. Régóta tetszik ez az elrendezés, legutóbb talán Kolibri A mi dalunk c. oldalán láttam. De valahogy még sosem próbáltam ki. Aztán ahogy nézegettem a fotót, öntudatlanul alakult ilyenre az oldal... :)
A komment: Megláttam ezt a fotót, és elfogott a nosztalgia. Pedig még nincs négy éve, hogy készült. És mégis, annyi minden történt már azóta. Mennyi mindent nem tudtunk még akkor...! És ki tudja, mi jöhet még. De egyvalami változatlan maradt: egy család vagyunk! És ez a legfontosabb. Ez a legtöbb, amit adhatunk a gyerekeinknek, és ez a legtöbb, amit adhatunk a másiknak és önmagunkak...


5 megjegyzés:

Ányi 2010. július 2. 16:39  

Woww, Eszti, egyik ldlad szebb, mint a másik, imádom mindet!

Margó 2010. július 2. 18:21  

Örülök, hogy időnként kirándulsz, mert igazán feledhetetlen pillanatokat varázsolsz az oldalra! Mindegyik nagyon tetszik, de a harmadik most az igazi kevencem!!!

Rucola Designs 2010. július 2. 18:42  

Jaj, nagyon rohan az idő. De te megállítod ezekkel a csodás oldalakkal. :)

Kata 2010. július 2. 20:07  

Bármibe is fogsz, mindig tökéletes lesz. Nagyon tiszta és nagyon mély tartalom rejtőzik mindegyikben!

Val 2010. július 3. 21:40  

wonderful LOs, youare doing Fabulous sweetie

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP