Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

New templates, brushes, masks by Dido Designs

>> 2010. július 1., csütörtök

És megjöttem a tegnap beharangozott oldalaimmal... :)

A legelső oldalam Didó csodálatos maszkjával készült:

available here @A5D

Az oldalamat pedig Jumának készítettem. Annak idején a családi blogomat olvasva írt nekem egy levelet, akkor kezdődött az ismerettségünk. Később azt mondta, hogy ha a scrap-blogomat olvassa először, nem biztos, hogy mert volna írni. 
Margó, örülök, hogy nem így volt! Köszönöm a kedves leveleidet, és hogy mindig mellettem állsz! Fogadd szeretettel ezt az oldalt tőlem!


Photo masks 4- vintage summer by Dido Designs
Green Days by Dido Designs

A második elkészült oldalammal megküzdöttem, sokszor írtam már, hogy kissé hadilábon állok a sablonokkal. Na, ez most is így volt... :D És megint hozzáteszem, hogy ez nem a sablonok hibája, hanem az enyém! Egyszerűen szeretem úgy csinálni a dolgokat, ahogy én akarom, és ezzel sokszor a saját agyamra is megyek ám... :( De végül egy kuka után sikerült olyan oldalt készítenem, amivel már elégedett voltam.

available here @A5D





Feel the line template pack XI. by Dido Designs
Green Days by Dido Designs
fotó: 1point4 Stúdió (2007.)



És végül az ecsetkészlet, és az ezzel készített oldalam:
available here @A5D

Julcsánk fotójának már nem ez az első feldolgozása (sőt, nem is a második... :D), de nem tehetek róla, imádom ezt a képét. És amikor megláttam az ecset-készletet, mindjárt ez jutott eszembe. :)

flower fantasy brushes vol 02 by Dido Designs
Green Days by Dido Designs

[GSO - DSC]

Ezek lettek a bemutatkozó oldalaim Didónál. Én nagyon élveztem készíteni őket, remélem, látszik is rajtuk... :)

11 megjegyzés:

Kisnyul / Andi 2010. július 1. 11:51  

Időhiány ide vagy oda, ezek az oldalak gyönyörűek!

kreatívhit 2010. július 1. 12:02  

Igen látszik hogy szívből készítetted őket.További szép hetet.

Kriszta 2010. július 1. 12:40  

Azta. Gyönyörűek. Igen, neked ott a helyed Dido csapatában. Nem kétséges. Amit Juma-nak készítettél attól leesett az állam. Csodálatos lett. A másik két oldal is gyönyörű ám. Gratulálok hozzájuk.

Lululu 2010. július 1. 12:55  

Hú, az az esernyős! A másik kettő is nagyon jó, de nekem az a kedvenc!

Kata 2010. július 1. 13:33  

Csúcsszuper! Gratulálok a tagsághoz és szuper hogy Didó készleteiből is a magad képére formázod az oldalakat! :)

Ányi 2010. július 1. 14:11  

Igen, látszik, gyönyörűek! :-)

Janka 2010. július 1. 14:13  

olyan csodás lett mindegyik oldalad! mindegyikben találok valami abszolút kedvencet, inspirálót :)

Margó 2010. július 1. 14:39  

Hálásan köszönöm, hogy egy fotóból képes voltál megérezni, hogy akkor milyen pillanatot éltem meg. Ezt csak szívvel és szívből lehet!!!
Hálás vagyok a sorsnak, hogy találkozhattam Veled és csodálhatom a személyiséged, ami az oldaladaidon sugárzik felém-felénk.
Az esernyős oldalad is csodálatos, mindig valami gyönyörű kerekedik ki abból, ha a férjeddel együtt vagytok az oldalon!!
Julcsikának imádom ezt a fotóját! Ahány oldaladra felteszed, annyiszor tudsz mindig mást és mást megmutatni számunkra.
Köszönöm és szeretettel gratulálok!

éva judit 2010. július 1. 18:28  

Csodálatos oldalak,nincs is más szó rá:)az ecsetkészlet az irigylésre méltó!Tényleg fantasztikus oldalakat csináltál,nekem bejön

szrjudit 2010. július 1. 21:39  

Nekem nagyon tetszik a Dido Beszteri keresztezés, izgalmas, tartalmas és mély. Gratulálok, és nagyon örülök, csodás oldalak!

Krisz 2010. július 1. 22:46  

Eszti mindegyik gyönyörű lett! Nálam is az esernyős viszi a pálmát! Semmi kínlódás nem látszik rajta! Annyira tetszenek az oldalaid. Remélem hamarosan én is megtalálom a saját stílusomat, ami ilyen kiforrott lesz! :)

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP