Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

SUMMER BREEZE by Rainbow Design

>> 2010. július 2., péntek

Kata egy nagyon szép nyári készletet készített, ami mától kapható:

available @SI and @SIS

Ha nyár, akkor nyaralás, és ha nyaralás, akkor nálam a nyaralások nyaralása a 2004-es thassos-i kiruccanásunk volt. Akkor láttam életemben először a tengert, hatalmas élmény volt!


A komment: 2004. szeptembere. Az első közös nyaralás. Az első találkozás a tengerrel. Busszal mentünk, hajnalban értünk a tengerhez, épp napfelkeltekor. Elgémberedett végtagokkal, dideregve másztam ki a buszból, és a látvány lenyűgözött. Magával ragadott a végtelenség érzése, ugyanakkor érztem saját kicsinységemet. És elmondhatatlanul boldog voltam, hogy mindezt Petivel élhetem át. Akkor már fél éve együtt éltünk, és vele minden olyan természetes volt. Mégis, az utazástól féltem kicsit. Egy hét egy kis szobában, a megszokott hétköznapi tárgyak és rutinok nélkül. Ráadásul az időnk sem volt a legjobb. Ennek ellenére minden tökéletes volt. Egy percig sem éreztem azt, hogy unatkoznék, vagy kényszerűségből kellene alkalmazkodnom bármihez is. Életem legcsodálatosabb nyaralása volt.  Ha feltöltődni vágyom, mindig ezekhez az emlékeimhez menekülök. Thassos nekem maga a boldogság...

5 megjegyzés:

Lululu 2010. július 2. 11:43  

Gyönyörű! Fantasztikus, mint általában. Imádom ezeket a háttérbe mosott képeidet.

Dorka 2010. július 2. 12:22  

Olyan széééééééééép.... a maszkolásról meg esetleg ha indítanál egy tanfolyamt :PPPP

Margó 2010. július 2. 12:27  

Csodálatos ez az oldal! ... és jó, hogy "őrzöd a pillanatot" ...

Noncsi 2010. július 2. 12:35  

Gyönyörűséges oldal. Hihetetlenül szép a maga egyszerűségével és mondandójával.
Tudod, már én is mondtam, hogy szívesen tanulok tőled, legyen az bármiféle, amit az oldalaid készítésekor használsz. :)

Rucola Designs 2010. július 2. 13:49  

Ó, de gyönyörűűűű! Olvadok és nem csak a meledtől! :D

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP