Kedves Látogató! Üdvözöllek a blogomon, ahol scrapbook alkotásaimat láthatod. 2009. márciusában találkoztam a scrapbookinggal, és azóta az életem részévé vált.
Ha tetszik, amit látsz, vagy épp ellenkezőleg: nem tetszik, és esetleg építő jellegű kritikád van számomra, ne fogd vissza magad. Szólj hozzám! Szívesen veszem! :)
.

100% original

>> 2010. július 2., péntek

Julcsika imád a gyűrűimmel játszani. (Persze ez csak szigorú - ?! he-he - szülői felügyelet mellett engedélyezett neki.) És ma felfedezte, hogy a lábujjára is fel tudja húzni. Ráadásul még egy jó fotót is sikerült róla csinálnom. Egyszerűen nem bírtam magammal, oldalba kellett foglalnom. De mára már tényleg eldugulok... :D


52 Inspirations 2009 week No. 25
52 Inspirations 2010 week No. 12
From My Notebook - Simply Autumn by Sue Cummings
Posted by Picasa

7 megjegyzés:

szrjudit 2010. július 2. 23:40  

Erre írják, hogy OMG ;), micsoda fotó, és mennyire tökéletes maxi-minimál! Imádom! Wooooooow!

éva judit 2010. július 3. 7:58  

Csatlakozom szrjudithoz:) és a többi oldalt is meg néztem és olvasgattam is

Krisz 2010. július 3. 13:24  

Remek a fotó és az oldal is! Milyen jó ha kéznél a láb, meg a fényképezőgép!:)

T 2010. július 3. 20:30  

Bravó a fotóhoz és az oldalhoz, nagyon jól elkaptad a pillanatot és egy gyönyörűséges oldal született.

Margó 2010. július 3. 23:56  

Ez maga az álom! Pihe-puha gyönyörűség:-))

Fahéjasalma 2010. július 4. 7:06  

Hát ez eszméletlenül jó oldal lett!!!

Lululu 2010. július 9. 21:17  

Hiper-szuper ez a fotó, és imádom, ahogy oldalba foglaltad!

Megjegyzés küldése

  © Blogger template Webnolia by Ourblogtemplates.com 2009

Back to TOP